Vraag

Ik zie mijn crush 7 maanden niet meer

  • 5 March 2018
  • 8 reacties
  • 243 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Beste lezer,

Ik zit dus ergens best wel mee. Ik vind dus iemand leuk alleen ik zie hem niet zo vaak. Hetgene waar ik hem zie stopt over een paar dagen en dan zie ik hem ongeveer 7 maanden niet meer. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Moet ik "afscheid" nemen en hoe moet ik dat doen de laatste keer dat ik hem zie? Ik heb ook niet echt contact met hem maar ik zit hier echt heel erg mee. Heeft iemand misschien tips of dingen die ik kan doen de laatste keer dat ik hem zie? Alvast bedankt

8 reacties

Hi sophialoves

Wissel sm (insta, whatsapp, skype, fb, whatever) uit en zeg/vraag of hij het leuk vindt om in de tussentijd contact te houden totdat dat "iets" wat nu stopt weer begint. Je kunt dan over dat "iets" kletsen en natuurlijk ook andere dingen.

Mogen wij ook weten wat dat "iets" is? Misschien kunnen we dan nog betere tips geven.

Groetjes,
M&M's
Het is een sport waarvan het seizoen ophoudt. Het probleem is alleen dat ik niet zo goed weet hoe ik het kan aanpakken want ben best verlegen
Vraag aan een goede vriendin om zijn insta ofzo en ga dan met hem chaten
Hi sophialoves,

Sport is altijd leuk, zeker als je een leuk team hebt.
Wat je ook kunt doen, als je het moeilijk vindt om hem alleen te vragen, is in de kleedkamer ofzo vragen wie het allemaal leuk vindt om in een groepsapp van de sport te zitten?
Dan kunnen jullie elkaar op de hoogte houden in de vakantie en over jullie sport praten en in het seizoen is het makkelijk voor als de training niet doorgaat ofzo.

Je kunt dan iedereen z’n telefoonnummer ff vragen.

Daarna kun je ook alleen met hem appen.

Zoiets?

Kan dat helpen?

Groetjes,
M&M’s
Ik zit te denken aan een aangrijpende manier, hmm..

maak een briefje met daarop je gegevens (nummer/insta/skype, zulke dingen)
als je hem ziet, loop naar hem toe en druk dat briefje in zijn handen zonder iets te zeggen en loop dan door.
Dit zorgt voor een mysterieuze message die mensen goed laten nadenken en altijd aan gedacht zou worden.
Het eerste indruk is altijd het belangrijkst zeg ik maar zo, hopelijk is dit een optie waarvan de misschien de stap zet voor het te laat is.

- Namekianz
🙂
Hmmm ik wil hem best een briefje geven maar ik ben dan weer rampscenario's aan het bedenken enzo. Verder heb ik al wel al zijn social media behalve dus app en hij volgt mij ook op insta. We zijn ook bevriend op FB en we hebben elkaar op snap.

-onnodige quote verwijderd-

Hey, deze post is van 4 jaar geleden maar ik ben hopeloos en zit in de zelfde situatie… Enkel hebben we vandaag afscheid genomen en hij gaat voor 7/8 maand naar Japan en mijn hart is gebroken. We hebben de laatste tijd elkaar vaak gezien en bij elkaar blijven slapen en gewoon geknuffeld zonder meer… We hebben echt de tijd genomen om elkaar te leren kennen en net wanneer het allemaal de positieve richting uitging moeten we afscheid nemen. We zullen wel contact onderhouden maar ik ga zelf ook naar Zuid Amerika voor een paar maand en volgende zomer zien we elkaar hoogstwaarschijnlijk weer maar ik ben zo bang dat we uit elkaar zullen groeien… We hebben een band die ik voor geen goud zou inwisselen...

 

Reputatie 4
Badge +2

@Wolfje146  misschien kan je een eigen topic maken? Dan kan ik je beter helpen. Want als ik je nu helpt is het off topic. 

Reageer