Ik zie me oom (geest)

  • 28 March 2020
  • 6 reacties
  • 222 Bekeken

Badge

Hoi allemaal

voordat ik men verhaal begin wil ik zeggen dat dit niet verzonnen is en ik niet gek ben.

mijn oom heeft toen ik 4 jaar oud was zelfmoord gepleegt.

ik heb daar niks van meegekregen.

ik weet dat nu een jaar wel al langer dat hij dood is.

in de avond als ik in men bed lig voel ik een aanwezigheid.

ben der niet heel erg bang voor maar was dat wel.

hij staat bij mn bureau te staren naar mij.

ik lig dan met mn rug naar hem toe.

ik weet ook waarom hij komt hij wilt zien hoe het met me gaat.

mn vriendin is nieuwetijdskind dat houd in dat je in staat bent om te comminiceren met geesten enzo.

dit was mn verhaal.

ik zou graag jullie ervaring willen horen en wat ik bev kan doen

zou ik ook mis nieuwetijdskind kunnen zijn?

 

xx sophie

 


6 reacties

Badge

Hoi, 

Ja het is mogelijk om geesten te zien. Het zusje van mijn vriendin ziet ook geest of in ieder geval dode mensen en zwarte sillhoutetten. Het is mogelijk en gelukkig heb je er geen last van. Maar als je er wel last van krijgt kan je dat tegen hem zeggen en er zijn ook mensen die het zicht weg halen. Zelf heb ik er maar week last van gehad en heeft mijn zelf vertrouwen weggehaald maar ik ben naar een vrouw gegaan en die heeft mij geholpen 1 afspraak was genoeg!

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

 

Groetjes, Skibabby

Reputatie 1
Badge

hoi sophie,

ik ben niet echt bekend met nieuwetijdskinderen maar ik zie mijn dode oma soms ook als geest dus ik snap wat je bedoeld. als ik jou was zou ik eens googlen en kijken wat een nieuwetijdskind nou inhoud en of je kenmerken herkent.

succes, liefs A.xxxx

Badge

mn ouders weten het niet dus een zo vrouw inschakelen lijkt me lastig

 

Reputatie 3
Badge +4

Ja dat kan inderdaad 

als je het niet fijn vind zou ik vragen of hij weg wil gaan. Als je wil dat ie blijf zou ik een keer kijken of hij met je kan praten (als je dat wil natuurlijk) ik heb zelf wel is geesten gezien, een keer van een kat die toen overleden was ik was toen heel gehecht aan hem 

en een keer toen liep ik s’avond terug naar bed, ik zag in mijn ooghoek iets, een schaduw van een persoon, toen keek ik daar recht heen en was het weg

Ik hoop dat dit helpt, je kan altijd vragen of je vriendin met hem wil praten 

suc6 

Badge

Ja dat kan inderdaad 

als je het niet fijn vind zou ik vragen of hij weg wil gaan. Als je wil dat ie blijf zou ik een keer kijken of hij met je kan praten (als je dat wil natuurlijk) ik heb zelf wel is geesten gezien, een keer van een kat die toen overleden was ik was toen heel gehecht aan hem 

en een keer toen liep ik s’avond terug naar bed, ik zag in mijn ooghoek iets, een schaduw van een persoon, toen keek ik daar recht heen en was het weg

Ik hoop dat dit helpt, je kan altijd vragen of je vriendin met hem wil praten 

suc6 

contact leggen is wel gevaarlijk het kan ook iemand anders zijn ook al denk ik niet de gevolgen zijn erg

 

Reputatie 6
Badge +3

ik zie en voel soms ook geesten in mijn kamer. en vannacht droomde ik dat ik met mijn overleden oma kon praten. 

Reageer