TW: dit gaat over zelfmoord!! Lees alsjeblieft niet als je niet comfortabel bent met dit onderwerp.
Ik heb geen reden om nog door te gaan met het leven. Ik ben autistisch en ik heb hierdoor erg moeite met naar school gaan, om het nog lastiger te maken ik heb geen vrienden op twee klasgenoten die zich mijn vrienden noemen na, maar de een maakt me alleen maar belachelijk voor mijn haar en kleding en de ander heeft meerdere keren erg manipulatieve dingen gezegd en gebruikt me als de "therapist friend". Omdat ik nooit op school ben moet ik aan het einde van het jaar nog heel veel toetsen maken nog voor mijn toetsweek waardoor het me echt te veel wordt.
Ik heb al jaren lang last van zelfmoordgedachten die af en toe heel erg worden. Dat gebeurt nu langzamerhand weer. Ik heb niemand die om me geeft. Ik heb niets om voor te leven behalve stress. Ik zou het liefts gewoon willen verdwijnen zonder dat iemand ooit nog weet wie ik ben. Alles voelt als een tijdverspilling. Ik ben toch nooit goed genoeg. Ik weet niet meer wat ik moet doen, elke vorm van tips of advies is welkom.