ik zie het niet meer ztten

  • 20 February 2023
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

Badge

hallo ik ben lars 13 jaar en zit in een speciale klas, ik doe al vanaf bijna mijn geboorte aan terapiën  en  zie ik het leven niet echt meer zitten ik wil al eigenlijk een jaar zelfmoord plegen maar een paar gedachtens houden me tegen : wat als me familie / vrienden wel om mij geven en die worden dan misschien wel heel verdrietig enzo en gaan misschien zelf zelfmoord plegen de andere gedachten is dat ik denk als ik een poging doe en het mislukt dat ik heel veel pijn heb en heel veel word bekeken door mensen zo van ´haha hij heeft een zelfmoord actie ge probeert maar het is mislukt haha´ 

ik ben nu al een tijdje echt mn best aan het proberen op school maar met mijn adhd lukt dat niet helemaal niet meerik haal alleen maar onvoldoendes en iedereen word altijd boos op mij als ik wat verkeerds doe

vroeger op mn 5de ben ik mishandeld  ik ben op mn zesde van gezin verplaatst maar ben nu nog snel bang en kan niet tegen harde geluiden 

daardoor word ik ook gepest 

heeft iemand nog tips??

bedankt voor het lezen in iedergeval !!


1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @larszm4, wat rot dat je je zo voelt! Ik wil je graag (proberen te) helpen! 
 

Betekent het feit dat je aan therapieën doet, dat je een eigen therapeut hebt?! Zo ja, spreek je hem/haar vaak, kan je opschieten met diegene?! Zo niet, misschien een idee om er een te zoeken, om mee te kunnen praten. 
 

je kan ook chatten met 113 (zelfmoordpreventie) over hoe je je voelt, en over je zelfmoord gedachten, bellen kan btw ook! 
 

je kan ook proberen in contact te komen met de kindertelefoon. Ook hier geldt dat chatten en bellen mogelijk is. Bij de kindertelefoon kan je ook kiezen voor de terugkomchat. Voor meer info daarover, kan je even op de site kijken! 
 

heel knap dat je je verhaal hier deelt, en heel veel suc6, je komt er wel! 
 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer