Ik zie het niet meer zitten

  • 16 April 2024
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik haal echt veel onvoldoendes waardoor ik me slecht voel, niet mezelf voel en heel veel gezeik op mijn kop krijg. Terwijl ik er niks aan kan doen. Ik zie het gewoon niet meer zitten op deze manier. Ik denk dat ik gewoon ga stoppen en zorgen dat ik mezelf weer blij maak. Ik denk dat jullie wel weten wat ik met stoppen bedoel. Als ik het aan iemand vertel krijg ik nog meer gezeik en “hulp” naar me toe gesmeten. Een vriendin van mij heeft dit ook en zij heeft niks aan die hulp gehad. Ik denk dat ik maar gewoon moet op geven.


2 reacties

heyy! is er een specifieke reden voor de onvoldoendes? dus zgm dat het gewoon te moeilijk is, omdat je geen motivatie hebt of iets anders. Als het te moeilijk is, zou het misschien helpen om een andere school te zoeken? bijv. een niveau lager zodat je wat makkelijker om kan gaan met school. Je kan natuurlijk ook altijd bijles zoeken. Ik snap dat het best een grote impact op je kan hebben als het slecht gaat met school, maar ik weet dat jij het kan. Ik weet dat het lullig klinkt, maar je komt er uiteindelijk wel, misschien niet zoals je wilde, maar je komt er uiteindelijk wel. Probeer altijd te praten met iemand irl, ook al kan dat moeilijk zijn. Ik ben trots op je!

​​​​​​​

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Anoniem_Rk , 

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

 

Kim (De Kindertelefoon) 

Reageer