Hallo allemaal,
ik heb jullie advies of raad nodig. Ik heb 2 weken geleden normaal gezien mijn laatste chemokuur achter de rug, volgende week heb ik een pet-scan om te zien of de chemo gewerkt heeft. Sowieso moet ik nog bestraling krijgen, want de activiteit is nog te actief. Ik haat mijzelf zo erg. Ik zie er helemaal niet uit: ik ben kaal, ik heb rode vlekken in mn gezicht, mijn wimpers en wenkbrauwen zie je niet, want de pigment is weg en het aantal is ook veel verminderd. Ik zie er echt uit als een monster. Ik haat zowel mijn innerlijk als uiterlijk. Ik ben zo moe en niks interesseert mij meer. Ik verveel me zo, maar niks spreekt me aan. Ik ben ook zo lui, ookal wil ik dat het anders is. Voordat ik de diagnose van lymfeklierkanker kreeg was ik heel sportief en sportte 7à10 intensief per week en ging ook wandelingen maken. Door de chemo ben ik erg verzwakt en ik doe al sinds het begin kiné, maar ik sta nog nergens. Tijdens mijn chemo oefende ik in de kiné vooral met mijn lichaamsgewicht, maar nu steek de kinesist er ook krachttraining in. Ik ga ook naar een mile-en-circle(fitnesstoestellen die in een circle staan) samen met mijn mama, maar ik doe het met super laag gewicht, want ik moet “opbouwen”. Dat is heel frustrerend dat ik alles terug moet opbouwen en dat ik bij de kine ook met laag gewicht moet werken, want ze willen geen blessures. Ik vind het gewoon super kut dat mijn lichaam niet meer de oude is en dat ik bijna niks meer kan. Ik heb ook geen zin om terug opnieuw op te bouwen. Ik heb ook geen zin in de terugkeer naar school. Ik wil er gewoon niet meer zijn, ik wou euthanasie plegen, maar blijkbaar zijn er voorwaardes voor waar ik niet van toepassing ben dus zit ik ermee. Ik wil ook niet van een gebouw of een trein springen, want als het niet lukt, is er grote kans dat ik gehandicapt door het leven moet en daar heb ik dus ook geen zin in. Ik zou het liefst gewoon pijnloos en in vrede sterven. Ik hoop elke dag dat mijn hart stopt of dat ik gewoon niet meer wakker wordt. Ik heb het al gezegd tegen mijn mama, maar zij reageerde alleen dat het haar erg verdrietig maakte. Ik heb er gewoon genoeg van en ik zie ook geen gelukkige toekomst voor me.
frikandelletje