Vraag

ik zie een geest

  • 17 May 2020
  • 1 reactie
  • 85 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Okè,heel lang geleden zag ik dus in een flits ogen bij de wc

Toen vertelde ik het aan mijn mama en ze belde de priester en zij dat er niks aan de hand is maar een maand later zag ik een geest bij mijn kamer die lachte maar ik zag zijn benen niet en ze had lang haar

Een week later zag ik dat de geest op mijn bed zat mijn mama zet knoflook maar toch heb ik het gevoel dat de geest iets van me wilt . En ik ben zo bang straks doet ie me nog iets aan en ik heb nog zoveel dromen

Als je dit ziet help me dan alsjeblieft want ik ben zo wanhopig. Het gevoel dat iemand die je niet eens kent in je huis is dat vreed aan me 

 


1 reactie

Hey Lila

 

Wat naar dat je geplaagd wordt door een geest. Dat moet inderdaad erg beangstigend zijn. 

 

Het lijkt me verstandig om deze angsten niet te voeden door bijvoorbeeld online op zoek te gaan naar geestverhalen. Daar word je namelijk enkel maar angstiger van. Wel kan je hier met iemand over praten, zoals je al met je moeder gedaan hebt. Je zou ook bij die priester terecht kunnen, of bij de huisarts. Het fijne aan de huisarts is dat die beroepsgeheim heeft, en dus niet zomaar mag verder vertellen wat jij zegt. 

 

Ga je tenslotte niet bezighouden met ouijaborden en dergelijke. Zulke bezigheden maken het enkel maar erger. 

 

Gr. Kenshin

Reageer