Vraag

ik zag mijn vriendjes penis nu denk ik erover na en word ik een beedje rood

  • 17 August 2019
  • 1 reactie
  • 377 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik ben een 11 jarig meisje en ik heb een zeer geliefd vriendje. En iets met hem moet ik even kwijt . ... Wij gingen/gaan weleens zwemmen. Niks raars zou je denken maar zijn moeder had maar 1 handoek meegenomen voor zijn broer. Dus we moesten daar ook omkleden op dat strandje eerst zijn broer....daarna hij . Zijn broer wou een handoek om zich heen slaan een ondertussen was ik al klaar met het omkleden , hij....hij was zijn onderbroek vergeten dus vroeg zijn moeder of hij mijn handoek mocht lenen ,en dat mocht. Toen we terug waren zij hij " draai je even om dan kan ik naar boven gaan" ,dus dat deed ik en ik kreeg mijn handoek terug . Nu begint het altijd zeggen we doei enz.v. toen ztond hij op de trap en zij doei en op dat moment zag ik zijn penis, en ik werd een beetje rood maar niet opvallend ....want hij stond stijf!!!ik was in shock ik dacht " is dat van mij"???? Nu ik erover nadenk word ik steeds rood en wil ik iederekeer dingen doen met hem en ook... kijk ik op s3x sites met filmpjes ...... ik schaam me ervoor maar ik durf het niet te vertellen aan iemand. Kan iemand van jullie helpen of tips geven met wat ik er mee aanmoet? Groeten. Fanta

1 reactie

Hey,

De broer van jouw vriendje kreeg een stijve, en je denkt dat dat door jou kwam.

Jongens kunnen er niks aan doen dat ze dat soms krijgen, en dat gebeurt bij jongens bij meiden die ze aantrekkelijk vinden. Het is nooit persoonlijk en betekent ook niet dat hij je leuk vindt of iets dergelijks; het is een natuurlijke reactie.

Over seksuele onderwerpen vind je meer op de website sense.info

Groetjes,

Geen_Naam

Reageer