Vraag

Ik wou dat ik een meisje was, het doet pijn om een jongenslichaam te hebben.

  • 3 November 2019
  • 1 reactie
  • 77 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Elke dag doet het zo veel pijn om wakker te worden en me te voelen als een meisje met een meisjeslichaam, maar dan zie ik hoe ik ben en dan doet alles weer pijn, ik moet zoveel huilen. Ik wil geen jongen zijn ik haat het zo erg ik kan erg niet tegen, ik wil gewoon een mooi meisjeslichaam waar ik comfortabel in ben en niet elke dag willen voelen alsof ik mn huid eraf wil rukken. Al het advies dat je kan geven alsjeblieft ik haat het om zo te zijn en te leven.

Waarom ben ik niet in een meisjeslichaam geboren????


1 reactie

hey 

 

wij kunnen je natuurlijk niet vertellen waarom het is hoe het is. 

ik zelf voel me een jongen en ja ik woord voor me gevoel elkedag in een nachtmerrie wakker.  

bij mij heeft het geholpen om me voor het traject aan te melden en met mensen er over te gaan praten. 

ik heb ook 1x met een docent gepraat die door dat ze uit de kast was gekomen als lesbisch hebben haar ouders haar verlaten. mij hielp het heel erg om met haar dat even over te praten omdat ik niet geaccepteerd woord door me moeder. en door haar kreeg ik weer geduld en de rust voor mijn omgeving. en elke keer als ik me kut voel hier om denk ik aan dat gesprek terug en woord ik weer wat rustiger in me kop. 

ik denk dat je hier helemaal niks aan hebt…

 

groetjes blue 

Reageer