Skip to main content

Hi Sony hier,

 

Ik heb dus een probleem. Ik denk dat ik langzamerhand gek word en hoop dat jullie me kunnen helpen.

 

Laat ik eerst even iets uitleggen, ik heb ruzie met vriendinnen ( ze zijn heel gemeen en hebben me compleet buiten de groep gesloten), ik heb ook een therapeut voor als iemand dat zegt. Het probleem met haar is dat ik haar niet vertrouw en dat ze me juist vreselijk omlaag brengt. Ik ben door dit alles in een diepe depressie gevallen.

 

Ik heb ook iets wat ik doe, wat je zou kunnen beschrijven als gestoord. In elke film die ik kijk besluit ik wie ik als comfort character zou willen hebben in de realiteit. Ik heb in deze films ook mezelf gestopt. Dus als ik in die film zou zitten welke rol ik zou spelen en hoe ik eruit zou zien etc.

Is er iemand van jullie die dit herkent bij zichzelf? Is dit normaal?

 

Maar nu komt het, ik heb nu dus all die verschillende characters in mijn hoofd en ze comfort en me ook. Het is alsof mijn brein weet dat ik niet naar mijn verstand luister en er nu mijn comfort characters van heeft gemaakt en ik luister dus het werkt. Het is nu alleen dat ik dingen en mensen hoor die er niet zijn. Het begon vandaag met dat ik de deurbel hoorde die er niet was en iemand hoorde praten maar er was niemand thuis. Heeft iemand anders dit ook? 
 

Word ik gek? Help iemand!? Wat is dit!!!???

 

Sony

heey

Dit is helemaal niet gek, het heeft zelfs een naam, maar ik label mezelf niet graag maar heb het wel. Het heet maladaptief als het goed is (als het anders is verbeter me gerust) maar ik heb dit ook en het helpt voor mij en dus ook voor jou. En als het jou helpt is dat toch fijn. Maar ik zou wel even tegen je therapeut zeggen dat je het wat rustiger wil doen en eerst haar moet leren vertrouwen. Probeer haar te vertrouwen en haar duidelijk te maken dat vertrouwen en bij jou niet poef er ineens is. Ben niet bang om je grenzen aan te geven!

Ik hoop dat het je geholpen heeft 


heb jij playstation ofzo gemaakt


@ties4k desperado je gaat offtopic, willen je bij het onderwerp blijven?

 

Groetjes,

Yasmin de Kindertelefoon


Reageer