ik word moe door me vrienden

  • 13 June 2022
  • 0 reacties
  • 35 Bekeken

Badge

Dus ik heb een vriendengroep met 3 mensen ik en me 2 beste vriendinnen, maar ik heb de laatste tijd het gevoel dat ik er niet bij hoor, ik heb autisme en ADHD en hun niet, dus ik ben al anders. Maar vaak plagen ze me ook en dat is altijd oke, maar ik ben het zo zat, ik probeer aangegeven dat ik het niet wil maar ze hebben het maar niet door. Bijv: ik kom op school en ze roepen luid mij naam en zeggen bijvoorbeeld AN ZIJ DAT WE KLEINE MONGOOLTJES WAREN! Terwijl ze dat zeiden als imitatie van mijn stem, Het is heel kinderachtig dat weet ik, het was eerst leuk maar nu is het elke dag. maar het is grappig voor hun, maar niet voor mij. Ik hebĀ  ook enorme last van sociale angsten, volgens mij weten ze dat niet meer ofzo. Maar ik word er moe van, ze zijn samen zo leuk maar ze willen graag dat ik me niet buitengesloten voel, dus invite ze me altijd. Ze zijn echt lief maar ze weten de grenzen nooit. Ik laat ze vaker nu met rust want ik denk dat ik eigenlijk gewoon er niet bij hoor, en dat ik gewoon een heel jaar ziek mag zijn, dan zouden ze zeggen dat ze me missen maar ze overleven het wel.

Ik heb ook nooit echt vrienden gehad voor hun, ja 1 maar maar die heeft zelfmoord gedaan, en ik had ooit een hele toxic vriend die me toe dingen dwong. Door die 2 dingen ben ik zo bang de hele tijd. Ik wil me enige vrienden niet verliezen, ze zijn heel aardig enzo maar hebben niet door dat het plagen vermoeiend kan zijn voor mij.


0 reacties

Geen reactie

Reageer