Skip to main content

Hai forumgebruikers. Ik zit met wat. Ik word de laatste tijd steeds gevoelozer. Laat ik even een plaatje schetsen vanaf waar het mis ging.

Ik denk dat het fout ging toen mijn opa overleed. Sinds die dag heb ik nooit meer gehuild. Ik ging 2 jaar daarna veel de straat op. De mensen in mijn wijk kennen me en weten dat ze niet moeten sollen met mij. Tieners kijken me niet aan en doen net alsof ik met een wapen opzak loop.

Ik heb deze status mede te danken aan het feit dat ik hits deed (mensen inelkaar slaan voor geld). Ik sloeg zelf nooit mensen inelkaar maar stond erbij en stuurde de foto.

Ik heb nogmeer dingen gezien die ik niet haf mogen zien of dingen gedaan die ik niet has moeten doen. Maar ik voel nu niks meer. Dingen die ik hier op het forum niet mag vertellen.

Ik voel nu niks meer. Het enige wat mij nu nog iets van emotie brengt zijn mijn moeder en gf.

Hebben jullie tips hoe ik weer meer gevoel krijg simpelweg. Ik ga me niet snijden ofzo en ben niet depri maar ik wil me gewoon weer wat meer mij voelen.

hey hey. wat n vervelende situatie

ik heb iets soortgelijks; kwa emotie dan niet het straat dingetje

persoonlijk kreeg ik me emotie terug door me vriendin ja ook wat jij vermeld hierboven. ik maakte nieuwe dingen mee (leuke dingen) en ik hou me vast aan die dingen, is wat ik heb gedaan. dingen in t verleden laten omdat je die dingen niet veranderen kan meer. 

lang verhaal kort: niet naar achter kijken, want je gaat die kant niet op. 


Thnx voor de tip @RedHex, ik plaats sowiso nog een reflex topic


Reageer