Vraag

ik word gek van het lawaai thuis

  • 11 April 2020
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo,

Het klinkt misschien stom maar ik word gek van al het lawaai thuis. Wij zijn thuis met 6, ik, mijn ouders en mijn 3 broers en nu wij allemaal thuis zijn door de corona is er echt geen moment rust. Mijn kleinste broer zit te krijsen, de middelste ertegen te roepen en mijn ouders zitten de hele tijd tegen elkaar te roepen omdat mijn mama precies doof is.

Ik probeer dan op mijn kamer te gaan zitten, maar tussen mijn kamer en die van mijn oudste broer is geen deur dus ik hoor ook de hele tijd zijn muziek en zijn gerommel.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat er wat meer rust is in huis?

Grtjs

Amey


2 reacties

Misschien kun je je broer vragen of hij zijn muziek zachter kan zetten. En als het binnen te druk is en je hebt een tuin of balkon kun je daar misschien naartoe gaan. Of buiten gaan wandelen. Dan heb je tenminste even een moment rust gehad. En ik zou je niet te veel ervan aantrekken als er nu wat meer ruzie of kabaal is want iedereen is nu meer gestresst dan normaal. En nog een tip ga niet tegen mensen praten als ze al geïrriteerd zijn want dan komt er alleen maar meer onrust 😂

xoxo

Reputatie 3
Badge +4

Hey, ik zou zelf om te beginnen gwn lekker oortjes of een koptelefoon gebruiken als je thuis bent, gwn lekker een muziekje of een video 

zelf ga ik vaak wandelen in het bos, dat heb ik echt nodig om gwn even alle spanning er uit te (huilen) krijgen. Werkt heel rustgevend😇

Reageer