Skip to main content

ik word gek!

• July 2, 2025
  • 7 reacties
  • 76 Bekeken

Cato.db
Forum|alt.badge.img+4

heyy

ik wil even wat kwijt omdat ik niet meer weet wat ik moet doen 

me datum is voor bij maar ik wil een nieuwe datum  alleen kan het eigelijk niet meer want ik ga 13 julie op vakantie en 2 augustus gaat mijn broer voor 1 jaar naar ameria en ik kan het niet doen als hij weg dat kan ik niet maken dan word hij gebeld van ja je zusje is dood en dan zit hij aan de andere kant van de weereld en kan hij niks dat kan ik hem niet aan doen maar wat moet ik dan bij me therapie praten helpt ook niks  ik weet niet meer wat ik moet ik kan ook niet meer ik wil zo graag dat iemand me we haalt hier ik word gek maar niemand ziet het en ik weet het niet meer waarom die ik geen uitweg meer waarom zegt iedereen dat ie er wel is en waarom zegt iedereen dat het wel goed komt waarom!? en waarom ziet niemand hoe veel pijn ik heb en hoezo zegt iedereen dat ze me kunnen helpen maar dat kunnen ze helemaal niet waarom zegen ze dat dan en waarom ben ik zo bang om me andere broer en zus kwijt teraken en ahhhhhhhh ik word echt gek van me zelf en op al deze vragen is er geen andwoord ik word er zo gek van 

dat wilde ik even kwijt (sorry dat het zo veel vragen zijn waar niemand andwoord op heeft)

groetjes Cato<3

7 reacties

Floor700
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • July 2, 2025

Hoi Cato,

Wat vervelend en naar om te horen…. Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat!! Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn, waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Hun website vind je via https://www.vlaanderen.be/organisaties/zelfmoordlijn. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Floor (De Kindertelefoon)

Cato.db
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 2, 2025

hoi ​@Floor700 

ik praat wel met de kindertelefoon das wel fijn aleen ik praat ook wel is met 113 maar dat helpt niet echt

groetjes cato

Anoniem meisje
Forum|alt.badge.img+2

Heyyy ik kan hier niet over oordelen het voelt letterlijk of je mijn gedachtes in een topic hebt gemaakt want ik begrijp echt hoe je je voelt want therapie doet niks en mensen zeggen dat je "altijd met ze kan praten" maar ze reageren dan met "oh dat is echt rot voor je" of "ik weet niet wat ik moet zeggen" Of ze hebben lttl nooit de tijd ofzo maar alsjeblieft praat er over met je broer of zus want ik zie dat je om ze geeft dat gek van jezelf zijn herken ik maar alsjeblieft probeer eerder te slapen zonder telefoon en dan ga je je miss iets beter voelen dit ga ik ook proberen door een andere reactie op een van mijn topics 

Veel succes en sterkte,

Annoniem  

Cato.db
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 3, 2025

heyy ​@Anoniem meisje 

ik probeer wel met me broer en zus te praten maar ik kan het niet ik ben veelste bang om ze pijn te doen 

ik vind het het heel naar om te lezen dat je mijn gevoel begrijpt ik hoop dat jij je snel beter voelt  ik probeer meer te slapen maar das wel moeilijk 

groetjes cato <3 

Anoniem meisje
Forum|alt.badge.img+2

Heyy ik denk niet dat je ze pijn gaat doen ik denk dat ze als ze wisten dat je zo veel moeite en pijn hebt er liever voor je willen zijn dan dat jij deze strijd alleen moet doen.

Sowieso willen ze liever misschien dat ze eventjes verdrietig zijn dan dat ze je kwijt zijn voor altijd heel veel succes praten lucht op okal is het moeilijk uit eindelijk is een grote rugzak vol verdriet alleen dragen erger dan dat mensen die van je houden helpen het leeg te maken als je een beetje begrijpt wat ik zeg haha

Cato.db
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 3, 2025

heyy ​@Anoniem meisje 

ik heb moren een gesprek bij een man samen met me 2 broers en me zus dat vind ik dood eng maar ja ik ga wel ik hoop dat ik dat kan en probeer ik wel met ze te praten alleen is dat moeilijk 

groetjes cato<3

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 8, 2025

Hoe is het gegaan, het gesprek?