Skip to main content

hoi, ik heb last van een hele erge angststoornis al sinds mijn 7de ( ik ben nu 14) en ik ga sinds een week naar een therapeut en mijn ouders weten het maar ik heb het gevoel dat ik er over lieg, dat ik helemaal geen angststoornis heb! maar als ik bang ben dan ben ik ook echt heel bang! 

 

De therapeut is heel erg aardig en probeert me te helpen maar ik heb het gevoel dat ik een masker voor me hou. ik vertel alles van wat ik voel en hoe het dan gaat maar als ze het dan heeft opgeschreven voelt het allemaal als een grote leugen voor mij, het lijkt net als of ik gwn lieg voor aandacht. Maar toch zodra ik een angst aanval heb dan weet ik dat ik het niet verzin….. ik weet het gwn niet meer. 

 

bij mijn familie en vrienden ben ik er niet open over… Alleen mijn ouders weten dat ik er last van heb

Jij lieft niet, je bent gwn bang dat je liegt, dit kan ook komen door de angsstornis! 
 

probeer een open boek te zijn, voor zeoel voor jezelf als je ouders, en al helemaal je rterapeut! Iedereen wil het beste, en heeft het beste met je voor! 
ik ook! 
 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 


Reageer