Ik word gehaat, omdat ik een furry ben.


Badge

Hoi, ik gehaat op school door 2 kinderen.

Ik word gehaat omdat ik een furry ben.

Ik heb niks verkeerd gedaan!

 

Waarom haten mensen furries?

WAAROM?!

 

Ik vertel ook niks aan mijn ouders.

Ik weet niet wat ze zouden doen.


12 reacties

Reputatie 1
Badge

Heyy, sommige mensen kunnen er gwn niet tegen als iemand zichzelf is. Als je het echt vervelend vind zou je het met je mentor er over kunnen hebben. Of een andere volwassene die je vertrouwd

Badge

-onnodige quote verwijderd-

Ik weet het…

Maar eigenlijk vertel ik het niet aan een volwassene.

 

Ik weet  gewoon niet wat ik moet doen.

Hoe zouden ze reageren?

 

Reputatie 4
Badge +3

-onnodige quote verwijderd-

nouja een furry zijn is gewoon je verkleden als je eigen character wat dus een dier is voor de lol en dat is helemaal niet erg! , als je gewoon blij wordt van die hobby is dat echt niet raar om te zeggen tegen je ouders :) . van commentaar moet je je niks aantrekken

Reputatie 7
Badge +17

Het beste is je niet teveel bezig te houden met wat anderen van je vinden. Iedereen heeft wel een mening over iets. Negeer het lekker en doe waar je je prettig bij voelt.

Badge

-onnodige quote verwijderd-

nouja een furry zijn is gewoon je verkleden als je eigen character wat dus een dier is voor de lol en dat is helemaal niet erg! , als je gewoon blij wordt van die hobby is dat echt niet raar om te zeggen tegen je ouders :) . van commentaar moet je je niks aantrekken

Zo iets ja. Maar toch wil ik het niet vertellen.

Hey,

Ik weet niet wat een furry is en het boeit me ook niks. Wat ik wel weet is dat kinderen anderen kinderen gaan pesten als ze volgens hun ‘anders’ zijn.

Sterkte!

Badge

Hoiii ik wil niet de hater zijn ofzo, maar ik snap het ook ergens wel want ik wil er niet bij zijn als er een tiener op zn knieën door de school loopt en randomly naar je gaat blaffen💀

Reputatie 5
Badge +1

ik vind furrys wel oke maar sommige furrys gaan te ver ik zag een video met een text dat zegt: what would you do if i came into ur house ( wat zou je doen als ik in je huis kom)  en hij ging een beetje dansen dat was wel echt raar sommige furrys zijn gewoon oke

Reputatie 7
Badge +9

hele domme vraag waarschijnlijk maar wat is een furry

Reputatie 7
Badge +17

@ikweethetnietmeer2009 furries zijn mensen die zich graag verkleden als dier. Zoals dit:

Wikipedia artikel:https://nl.wikipedia.org/wiki/Furry

Reputatie 1
Badge

ik ben zelf ook furry en bij mij zijn er ook twee kinderen die mij haten ( denk ik want met 1 van de twee was ik bevriend ) je hebt ze niets misdaan ze zijn gewoon niet goed bij hun hoofd. je moet er juist trots op zijn en niets van hun haat aantrekken. je bent goed zoals je bent🐱🦊🐺🐶

groetjes charlieeee

Reputatie 1
Badge

Hoiii ik wil niet de hater zijn ofzo, maar ik snap het ook ergens wel want ik wil er niet bij zijn als er een tiener op zn knieën door de school loopt en randomly naar je gaat blaffen💀

Same, ben zelf therian en furry mr dat is echt raar 

Reageer