Vraag

ik word echt boos

  • 6 April 2020
  • 3 reacties
  • 67 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

zelfs hier stikt het van de transphoben en homophoben ik word er zo boos om gewoon laatst had ik een gevecht door zulke mensen echt ik ben er klaar mee


3 reacties

Hey camden

 

Stom hé, trans- en homofoben. Ik kan er ook echt kwaad van worden. Als leeftijdsgenoten van me negatief doen over de LGBTQ+ community word ik kwaad, maar nog kwader kan ik worden wanneer ouders hun kind niet accepteren voor hoe ze zijn. Tjah, wat doen we eraan. Laten we maar het voorbeeld geven van accepterend te zijn naar de LGBTQ+ community toe. 

 

Gr. Kenshin

Hey,

Zelfs hier stikt het van de trans- en homofoben?

Wat kan helpen, is om bepaalde subfora te vermijden. Zelf zit ik niet zo veel in het subforum seksualiteit en vermijd zo eigenlijk veel van die dingen. Verder, als je een topic ziet die trans- of homofobisch is, kun je deze rapporteren. Zulk soort haat is gewoon tegen de forumregels.

Maar ja, het is inderdaad belachelijk dat mensen uit de LGBTQ+ gemeenschap nog steeds dagelijks haat ontvangen. Ik denk dat het er altijd wel zal zijn.

Zelf heb ik laatst van iemand meegekregen dat de dingen waar je aandacht aan besteedt, groter worden en meer ruimte innemen in je leven. Misschien kan het je helpen om naar positieve acties te kijken, waardoor negatieve acties wat meer op de achtergrond raken. 

Laatst was het bv Trans Visibility Day, waarbij er veel positieve steunreacties van bv celebrities zijn gekomen. Dat is toch ook mooi!

Verder kun je ook eens kijken naar Jong&Out. Dit is een platform voor LGBTQ+ jongeren. Dit is een fijne safe space!

Gr. Pin

Reputatie 3
Badge +2

heel erg bedankt

 

Reageer