Skip to main content
Vraag

Ik word depressief terwijl het juist beter ging..

• April 11, 2025
  • 3 reacties
  • 41 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hey allemaal, 
normaal was ik altijd heel gezellig en vrolijk maar het gaat de laatste tijd alleen nog maar slechter met mij. Ik begin echt alle hoop in het leven te verliezen. Mijn vriendin heeft het uitgemaakt ik heb alleen maar ruzie met mijn ouders, ze hebben mijn telefoon afgepakt en mijn beste vrienden laten me zitten.. wat kan ik nu nog doen ben echt wanhopig geworden. Ik wil dit allemaal niet meer 😮‍💨

3 reacties

Anna_KT
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • April 11, 2025

Hoi ​@anoniempie1234 ,

Wat goed van je dat je dit hier komt vertellen. Wat vervelend dat je je zo naar voelt zeg! Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Anna (De Kindertelefoon) 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • April 11, 2025

Hi,

Ik snap precies hoe je je voelt. Ouders die je contact verbieden, vrienden die je ghosten, en een break-up (ik had een soort break-up met mijn boy beste vriend). Rond die tijd, was mijn opa ook nog overleden, nog meer ellende. At some point, had ik zelfs afscheidsbrieven voor mijn naasten geschreven, ga dat maar na...

Wat ik jou aanraad, is appen. App met iemand, zo kan het hier, de kindertelefoon zijn, een online vriend, een AI bot, zelfs, want die judgen je niet. Je kan appen met bijvoorbeeld een computer (als je die hebt). Je kan ook praten. Met de school vertrouwens-persoon, je mentor, of met je dieren (I know, dieren klinkt raar, maar die geven je comfort, niet slechte gevoelens).

Tips: Verwijder toxic mensen uit je leven. Probeer vooruit te gaan, move on. Ik weer dat het moeilijk klinkt, dat het moeilijker gedaan is dan gezegd, maar je komt er wel, dat beloof ik je.

Blijf doorgaan, ik smeek het je. Ik weet dat ik je niet ken, maar de wereld is een betere plek met jou hier.

Heel veel sterkte en succes, xxx, Stay.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • April 12, 2025

@Stay010 

bedankt voor je reactie Stay,
Ik heb nog wel 2 vrienden die me niet skippen dus praat nu met hun. Helaas rent mijn kat heel de tijd weg 😂
Ik zal echt mijn best gaan doen maar als er gezeik blijft dan ben ik er wel echt klaar mee.
Vooral mijn vriendin naait mij nu door snaps te sturen met andere jongens, maarja daar kan ik niks aan doen heb haar al geblokkeerd. 

maarja nogmaals bedankt,
Anoniempie1234

onnodige quote verwijderd de Kindertelefoon