Vraag

Ik word buitengesloten

  • 7 September 2019
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een meisje van 16 jaar, ik doe sinds deze week de kappersopleiding en ik zit dus in een hele nieuwe klas en ik ken niemand. Nu waren er nog 2 meiden die niemand kende en daar ga ik nu mee om alleen ik heb nu steeds meer het gevoel dat ze mij er niet bij willen hebben want ze willen altijd samen als je iets in tweetallen moet doen en ik krijg nu dus het gevoel dat ik buitengesloten word. Kan iemand me helpen met wat ik moet doen? En hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt, en wat hebben jullie toen gedaan?

2 reacties

Hoi!

Ik snap je voorkomen. Maar een nieuw schooljaar is ook een nieuwe start, in het begin is het moeilijk want je kent niemand... Maar hoe langer het duurt om vrienden te maken, des te leukere vrienden die je krijgt.
Ik heb precies het zelfde meegemaakt.
Vertrouw me, vrienden maken is moelijker dan sommige mensen denken.
Laat die meiden achter je, en probeer met andere mensen om te gaan!
Good luck x
En hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt, en wat hebben jullie toen gedaan?


ik zal waarschijnlijk de goed persoon zijn die hier op kan antwoorden van ervaring😄 . bij jouw is het probleem aan het beginnen, bij mij is het probleem 2 KEER gebeurt! en kort gezegd..... het heefd mijn leven hell gemaakt ,nu nog steeds😥
MAAR ,ik weiger jouw leven hell te maken, dus ga ik mijn best doen om te helpen!

De eerste keer toen het gebeurde was het met 2 jongens die ik vrienden noemden
maar later toen ik eens vroeg om eens iets samen te doen konden ze niet maar ze hadden wel tijd voor elkaar en ze woonden allebij in de stad, maar ze beloofden nog ooit iets met met te doen (het gebeurde niet) later toen ik eens voor me zelf op kwam
werden ze boos omdat ik het bleef vragen om eens iets samen te doen maar zij hielden hun belofte niet. uiteindelijk begonnen ze gemeen te worden door tegen me te schelden en beledigen toen werden ze discriminerend en uitijndelijk racisties omdat ik een Nederlander ben die in Belgie woond

Volgend school jaar zat ik vol hoop dat het dat jaar beter zou gaan maar ik had het heel er fout
Ik werd bevriend met een 3 meisjes en ik dacht dat het een goed school jaar zou worden maar later in het school jaar toen ze spelletjes aan het doen waren met duwen en dat soort dingen kon ik niet mee doen omdat ik niet zomaar een meisjes kon aanraken omdat ik dan perongeluk op de verkeerde plek zou kunnen raken
(je snap denk ik wel wat ik bedoel) of ook als iemand een beetje triest was of zo gaven ze elkaar een groeps knuffen om elkaar te troosten, ze hebben mij nooit geholpen toen ik hulp nodig had of ze waren er nooit voor me.Ik maakte me zorgen dat ze me zouden weg sturen uit het groepje en 2maanden later stuurden ze me weg


Maak gewoon niet de zelfde fout als mij en kom op voor jezelf!
wees rechtvaardig en wees eerlijk dat is mijn tip en PLS MAAK JE LEVEN NIET ZO MIZERABEL DE MIJNE je heb een kans die ik heb gemist!

veel suc6 ook voor jouw Lunaaa
Luciaa

Reageer