Skip to main content
Vraag

ik wilde zelfmoord plegen

• April 4, 2025
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

May00
Forum|alt.badge.img+2

Het is inmiddels een dag geleden maar ik voel het nog steeds. Ik was aan het bellen met twee vrienden . Ik was aan het huilen ik snij mezelf sinds kort weer . En het is volgens mij niet echt goed voor mijn mentale gezondheid. Ik lag in bed met m’n tel naast me en een mes in m’n hand . Een van die vrienden had het door en was me aan het appen helemaal in paniek terwijl die Andere vriend niks door had en aan het game was. Ik heb mezelf kunnen stoppen maar voel nog steeds de neiging om mezelf neer te steken wat moet ik doen 😭

2 reacties

Fem_
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • April 4, 2025

Lieve ​@May00 

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn, waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Hun website vind je via https://www.vlaanderen.be/organisaties/zelfmoordlijn. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Fem, De Kindertelefoon

201anoniem
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 5, 2025

Dit moet echt vreselijk geweest zijn voor je. Probeer er met die vriendin over te praten. Ik snap dat praten soms moeilijk kan zijn al helemaal na zo iets heftigste. Maar ik denk dat het echt heel belangrijk is.

Probeer misschien ook om aflijding te zoeken doe dus iets wat je leuk vind. Maar geef het alsjeblieft niet op ik geloof in je!En met mij waarschijnlijk nog heel veel andere mensen.