Skip to main content

Hoi,

Ik voel me echt kut. Ik ben ten eerste uit huis geplaatst (maar daar gaat ‘t nu niet om) Maar school gaat fk slecht en niemand mag mij. Ik wil graag stil worden maar kan dat niet omdat ik een kletskous ben. Niemand in de klas begrijpt mij humeur, en als ik terug scheld lachen ze me uit. Iemand doet nu ook apart tegen mij sinds die een vriendje heeft die mij haat en zelfs wensde dat ik dood was gegaan op de Titanic ofzo. En vele willen nooit wat met mij te maken hebben en lachen me uit om hun kledingstijl, veel mensen en vriendinnen zeggen niks van aantrekken maar dat helpt niet. De leraren denken dat mijn brein anders werkt, omdat ik creatief ben. Maar mijn moeder is licht verstandelijk beperkt en ik denk soms dat ik dat ook ben, omdat ik van Havo naar  Mavo ben gezakt en super dom doe. Zelfs m’n pleegouders leken hoop te verliezen door manco’s . Ik ben bang dat het ook mis gaat. IK WEET HET NIET. leren heb ik nooit zin in en motivatie voor. Ik kan wel janken. Hoe moet ‘t? Niemand op school mag me, haten me, schelden me uit, noemen me een meme, en dan ben ik nog zo fk dom om ooit een filmpje te maken dat ik een scheet liet in de camera met logeren bij vriendinnen, toen was het helemaal doorgestuurd door school. Soms wens ik dat ik niet geboren was. Wat nu? Ik stel iedereen teleur. En scheld mezelf vaak uit.

Hey,

Kletskousen zijn nou eenmaal kletskousen. En kletskousen zijn een pluspunt voor deze wereld, als iedereen stil was, werd het dan niet een beetje saai? Terug schelden heeft meestal niet zo’n zin. Ze vinden dat grappig, dat is waarom ze pesten, ze willen een reactie. En daarmee zeg ik niet dat ze stoppen met pesten, want het heeft soms een hele boel redenen, maar terug schelden is niet slim. Wenste dat je dood was? Tja, ik kan wel zeggen niet aan denken en negeren, maar dat gaat niet werken. Je kledingstijl, trek je niks aan van wat anderen zeggen, makkelijker gezegd dan gedaan, i know. Maar misschien wel het beste. Niemand is perfect hè! Jij niet, maar zij zekers ook niet! Leren is gewoon nodig, als je dat onthoud is het niet makkelijk, maar moest het toch even zeggen. Ik weet hoe moeilijk het kan zijn om motivatie en concentratie te vinden, maar blijven proberen! Je bent het waard! 

Nutteloos, mijn reactie weer!

Sterkte!


Reageer