ik wil zo graag helpen, maar hoe...

  • 23 April 2019
  • 1 reactie
  • 62 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hey.. ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik dit moet vertellen, maar mijn vader is de laatste tijd niet blij zelf verdrietig... hij spreek het niet zo snel uit.... maar ik weet hoe hij zit voelt. we hebben niet zoveel geld en hij heeft eindelijk een jasje verkocht... maar mijn moeder heeft dat jasje opgeruimd en weet niet meer waar hij is.... mijn vader heeft overal gezocht maar hij is nergens te vinden.... ik zie hem gewoon breken...
hij wilt zo graag goed voor ons zorgen... maar hij heeft zoveel aan z'n hoofd.... ik wil zo graag helpen maar ik weet gewoon niet hoe...

xx

1 reactie

Hoi

Je zit in met het gemoed van je vader, en zou hem graag helpen. Wat heeft je vader geluk met zo'n lief iemand als jij 🙂

Je vader wilde graag een jasje verkopen, maar kan het niet meer vinden. Weet je moeder waar ze het jasje opgeborgen heeft? Misschien ligt het jasje in een doos bij de winterkleren, of hangt het aan de kapstok, onder een hoop sjaals.

Laten weten dat je er voor hem bent, kan grote steun betekenen. Dit kan je vertellen als jullie alleen zijn, of via een berichtje. Kleine dingen als thee zetten of samen naar een film kijken, kunnen ook een verschil maken.

Je zou je zorgen met een huisgenoot kunnen delen, zodat je hier niet alleen mee zit. Wie weet kan die huisgenoot je vader opbeuren, of heeft deze tips over wat je voor hem kan doen.

Groetjes
Kenshin

Reageer