Skip to main content

ik heb heel erg last van een depressie. Alles gaat fout, op school gaat het slecht en thuis gaat het heel slecht want er is steeds ruzie en mijn vader mishandeld mij al mijn hele leven, ik haat mezelf heel erg en andere mensen haten mij ook, ik vind mezelf heel erg dik en lelijk en ik heb echt helemaal geen zin meer om te leven. Ik snijd mezelf heel erg vaak en ik wil er heel een einde aan maken, vrienden maken heel vaak grappen over zelfmoord en dat vind ik echt niet leuk. ik heb er al vaak over na gedacht en ik heb ook al in een schriftje opgeschreven hoe ik mijn begrafenis wil, heeft iemand tips om te stoppen? of het te verbergen?? want ik moet binnenkort bloedprikken en ik wil niet dat iemand het ziet. Help?

 

alvast bedankt 

 

 

 

Tekst aangepast door De kindertelefoon i.v.m. forumregel 10.

 

 

Hey ik vind het echt heel vervelend voor je en dat meen ik. Niemand moet zich zo voelen ik hoop dat er iets op je pad komt waar je geluk en blijdschap uit haalt. Het word echt beter geloof me ❤️


Heb er al op school met iemand over gepraat. Met je mentor of zo?

Als je zelfmoordgedachten hebt kun je 24 uur per dag 0800-0113 bellen. Of chatten op https://www.113.nl/chatten

Blijf er niet mee rondlopen en schaam je niet om hulp te vragen.


Hoii,

Ik snap je helemaal, ik heb ook echt hele erge depressie en ik voel me ook echt heel kut. Ik heb ook echt bijna geen vrienden enzo en mn vader slaat me ook best vaak. Ik weet dat reacties zoals ‘ga praten met iemand’ teminste voor mij dan) niet echt werken. Maar hoe dan ook maak aub geen einde aan je leven want er komen echt nog positieve tijden! 
Je kan het!!


Mn reactie zit in de check…

 


We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Groetjes,

Anne

De Kindertelefoon


Ik denk dat je de beste tips al hebt gekregen; maar, hoe cliché het ook klinkt; ga het echt tegen iemand vertellen, dat kunnen je ouders zijn, of je mentor, famillie, de huisarts, ect. 
 

goodluck! 🍀

Mij_Niet_Gezien 


Reageer