Beantwoord

Ik wil zelfmoord plegen omdat mijn leven kut is

  • 12 January 2019
  • 8 reacties
  • 308 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil dood mar wat moetmik doen
icon

Beste antwoord door Anonymous 12 January 2019, 19:30

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +4
nee niet doen iedereen ik perfeckt op zijn eigen manier
bel met de kindertelofoon voor hulp kan anoniem

sterkte groetjes lorenzo
Hey,

pleeg geen zelfmoord, je hebt nog zoveel jaren voor je.

Heb je hier al eens met iemand over gepraat? Dit kan met een vriend(in), familielid, mentor, vertrouwenspersoon, huisarts, therapeut, je kan natuurlijk ook voor een gesprek bij de kindertelefoon en 113 terecht.

Denk eens aan alle mensen die om je geven (zeg niet dat er niemand om je geeft er is altijd wel iemand) dit kan je hun toch niet aan doen. Je hebt nog zoveel jaren voor je, je weet niet wat de toekomst brengt. Maar het wordt beter!

Heb je een doel in het leven? Is er iets wat je nog graag wilt doen? Wil je dan niet nog meer van de wereld zien? Denk eens aan alle positieve dingen, bijvoorbeeld dingen die je leuk vind om te doen.

Kan je iets meer uitleg geven waarom je zelfmoord wilt plegen?



Met vriendelijke groet,
K wil zelfmoord plegen omdat ik Nike hen in mijn leven mijn outer zinnias dood gegaan bij een brand en nu Ben k in een weeshuis
Reputatie 5
Badge +4
oh sterkte ik snap nu wel iets meer dat je weg wilt maar hou vol en hou moet bel desnoods 113
oh sterkte ik snap nu wel iets meer dat je weg wilt maar hou vol en hou moet bel desnoods 113
Thnx voor de tips
K wil zelfmoord plegen omdat ik Nike hen in mijn leven mijn outer zinnias dood gegaan bij een brand en nu Ben k in een weeshuis


Is er niet een pleeggezin of iets in die richting waar je naartoe kan?

Ik weet dat er een organisatie is (ik weet alleen de naam niet meer, maar dat kan je vast wel op internet vinden) die gastvakanties regelt. Dan breng je in de vakantie een paar weken in een gastgezin door en ga je daarna weer terug naar je pleeggezin of weeshuis. Misschien is dat wel een optie, zodat er iets leuks is waar je naar uit kan kijken.

K wil zelfmoord plegen omdat ik Nike hen in mijn leven mijn outer zinnias dood gegaan bij een brand en nu Ben k in een weeshuis
Is er niet een pleeggezin of iets in die richting waar je naartoe kan?

Ik weet dat er een organisatie is (ik weet alleen de naam niet meer, maar dat kan je vast wel op internet vinden) die gastvakanties regelt. Dan breng je in de vakantie een paar weken in een gastgezin door en ga je daarna weer terug naar je pleeggezin of weeshuis. Misschien is dat wel een optie, zodat er iets leuks is waar je naar uit kan kijken.

Bdankt Amat ik week net nogniet
hey,

wat erg om te lezen dat dit gebeurd is.
ik hoop ten zeerste dat je hier met mensen over kan praten, kan dat? met iemand die je vertrouwd/psycholoog?
zo'n verlies kan een enorme impact maken en daar kan je lang last van blijven houden al zoek je geen hulp, daarom hoop ik echt dat je dit ook met mensen bespreekt.

ik begrijp dat het nu enorm lastig is om positieve dingen te bedenken.
maar wat vind je leuk om te doen? sport?

het verwerken van die gebeurtenis kan een tijdje duren. laat je angst niet de baas worden in dat tijdje maar blijf volhouden, er gaan betere dagen komen waar ook jij je weer blij zult voelen!

Reageer