Skip to main content

hoi hoi, daar ben ik weer

ik had dus een vape, ik was ook een beetje verslaafd maar ik ben gesnapt

ik heb een aantal ruzies gehad met mn ouders en ze hebben nu ook mn arm gezien

ze waren daar ook echt wel van geschrokken wat ik ook snap

maar ik zit in een moeilijke periode en nu wil ik ook oprecht dood

ik neem vaak cc op met 113 mr die kunnen ook niks

wat moet ik doen?

want ik wil oprecht weg lopen

en vgm weet mijn bf ook niet echt wat hij moet doen

hij heeft zichzelf ook 1xtje gesneden door mij :(

mr ik wil graag tips van hoe ik bv de wil weer krijg om te leven en wat ik kan doen in mn vrije tijd ipv snijden. en wat ik kan doen als ik de wil weer krijg om te snijden

 

groetjessss

Hoi Daantjuh,

 

Wat fijn dat je hier weer iets post, en wat goed van je dat je dit vertelt en tips durft te vragen hier! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Ik lees dat je al wel eens met 113 hebt gesproken maar daar niet zoveel aan hebt, dat is heel jammer om te lezen. Hopelijk durf je het nog een keer aan om contact met ze op te nemen en tref je dan iemand die je wel kan helpen. Je kunt ook met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

 

Anna (De Kindertelefoon) 


Hii,

Jeetje, heftig om te lezen. 

Je zou ipv snijden je gedachten, gevoelens en emoties op kunnen schrijven. En je zou er over kunnen praten met iemand in je omgeving die je vertrouwd. Om gedachten te verzetten kun je leuke positieve dingen doen waar je een fijn gevoel van krijgt en je in kunt uitleven.  En miss is het hoe lastig het ook is om hulp te zoeken, dat kan al beginnen met het aangeven bij je ouders over hoe je je voelt. Als praten lastig is kun je het via een brief proberen.  Nog een toevoeging over het vapen het is slecht voor je gezondheid en werkt alleen maar tegen je, dus stoppen is beter. 

 

Veel sterkte en hopelijk voel je je binnenkort weer wat fijner.  :)


Nog een toevoeging over het vapen is het beter om te stoppen, het is slecht voor je gezondheid en werkt alleen maar tegen je. 

Nogmaals sterkte en succes 


Reageer