Skip to main content

Hi

Lang geleden alweer dat ik een topic heb geschreven. Maargoed, hier is een nieuwe. 
Ik ben oprecht depressief geworden, ik wil het niet toegeven maar ik voel me door en door leeg vanbinnen en ik weet totaal niet wat ik ermee moet. 
Maargoed dat is niet echt het onderwerp, het onderwerp is eigenlijk alle problemen die ik heb.

Laten we beginnen (srry voor deze lange topic)

Oke ik val uit van school omdat ik emetofobie heb (angst om te overgeven) en omdat ik me gewoon echt stom voel. En dus moet ik naar een of andere rare school die TopTrack heet ofzo. Ik ken het niet heel goed (wil ik ook niet) maar ik weet wel wat het is. Het is een beetje vaag voor mij maar oke. 
Wat het inhoudt is dat ik een paar dagen in de week daar heen ga en ik MOET er heen ik mag NIET thuisblijven behalve als ik echt ziek ben natuurlijk. Daar zijn allemaal kinderen die uitvallen van school en net zoals ik hoogbegaafd zijn. En ik wil het echt gewoon niet, ik wil het zo niet maar helaas moet ik er overmorgen voor de eerste keer heen en daar zie ik echt tegen op. 
Er zitten 8 kinderen in die klas (ik tel mezelf nu niet mee) en sommige zijn van de 5e klas en sommige van de 2e sommige van de 3e. Dit is heel erg gemixt. Wat ook heel erg verwarrend is enzo. Ik wil zelf niet vertellen in welke klas ik zit maar ik kan wel vertellen dat er maar 1 of 2 kinderen van mijn leeftijd zijn in die klas.
Eergister was ik daar en mocht ik kennismaken met de meester enzo en die meester was echt totaal niet leuk ofzo want hij blijft maar praten en praten en dat is best irritant, hij is wel aardig maar echt niet het persoon waar ik zou willen mee omgaan. En we hebben ook pauzes alleen de plaats waar we dan naar buiten mogen is echt heel goor want daar pissen allemaal honden en er zijn allemaal natte bladeren enzo. 
En dan heb je nog de klas. Het blijkt dat je helemaal alleen zit aan een tafeltje en dat iedereen het heel fijn vind om stil aan hun huiswerk te werken, en dat is echt niks voor mij. Ik ben meer het type die gwn geen huiswerk doet en alleen lacht en kletst in de klas, ik ben enorm extravert. En ik ben echt totaal niet een stil type enzo. Dus daar zie ik zo erg tegen op.
Dat was het wel van die school. Kijk ik wil me niet aanstellen ofzo, maar ik ga daar echt niet beter van worden. Misschien krijg ik wel wat meer vrienden ofzo en dat is wel fijn maar ik ga er sowieso niet blij van worden. Ik ga wel waarschijnlijk daardoor weer goed naar school maar dan word ik wel nog depressiever denk ik. Het gaat namelijk sindskort alleen om het feit dat ik “naar school ga” en niet dat ik me goed voel. 

Oke dan hebben we nog iets anders.

Ik heb zo veel regels thuis, ik ben er echt klaar mee. Het is zo frustrerend en ik wil echt weglopen van huis. Ik denk soms ook: ik kan maar beter dood zijn want mijn leven is toch al k*t, en het word alleen maar k*tter met de seconde. Btw, hier zijn een paar regels:

Geen schermen meer na 19:45 in de avond (past NIET bij mijn leeftijd, mensen van mijn leeftijd zitten er tot 00.00 op)
Je moet je huishoudelijke taakjes afhebben na 15:00 anders geen tel meer.
We moeten in de avond per se beneden op de bank zitten en “de dag afronden”
Gordijnen open overdag want “daglicht is goed voor je”
Wasmand uitruimen op vrijdag en zaterdag anders geen tel meer. 
Niet te lang op je scherm.
In het weekend geen schermen meer na 20:30.
Als je op visite bent geen telefoon mee
Geen tel aan tafel
Eerst klaar zijn voor school en dan mag je pas op je scherm (dan heb je geen tijd meer want dan moet je al gaan fietsen)
Je mag maar 3 keer per week om extra tijd vragen op je tellie (we hebben 1,5 uur schermtijd op onze tel en daarna word alles gelockt behalve spotify en whatsapp)
Huiswerk voor 19:30 klaar
Ik mag niet zingen na 21:00 in de avond (zingen is mijn hele leven en muziek is de enige leven dat ik wil blijven leven)
Ik mag mijn e-reader (een boek maar dan op een soort van apparaatje waar je niks anders kan op doen dan lezen) niet gebruiken als ik in bed lig
Telefoons moeten beneden blijven in de avond en nacht
Laptops niet naar boven (ook niet overdag)
Niet te veel snoepen
Niet lezen, op je tel tijdens het eten
Altijd zeggen als er iets is want we zijn een “open gezin”
Je mag niet stil zijn want dan worden mn ouders boos omdat we niks zeggen
Taalgebruik moet normaal zijn
En nog veel meer…

Ik krijg 6 preken per dag ofzo en ik krijg op ALLES commentaar. 

Ow ik moet van mn laptop af van mn moeder, moet ik ook maar doen want anders krijg ik weer straf.

Pls tips alsjeblieft!!!!!!!!!!

Xxx SprinkleDonut ❤.

Geen reactie

Reageer