Hey allemaal,
Misschien is het gek, maar ik heb dus een nieuwe vriendengroep en ik vind het op zich wel fijn. Alleen het is echt vaak awkward tussen ons en soms voel ik ook me een beetje buitengesloten, zeg maar. Maar het kan ook zijn omdat ik heel erg introvert ben.
Ik vind het als ik op school ben dan wel fijn dat ik vrienden heb, maar eenmaal wanneer ik thuis ben, wil ik geen vrienden. Maar als ik andere mensen zie met hun vrienden, dat voel ik me eenzaam. Ik ben sowieso niet echt fan van vriendengroepen, sinds ik er meer van hou om gewoon één beste vriendin of vriend te hebben.
Er is ook één meisje in onze vriendengroep dat ik ook echt niet mag sinds ze echt gemeen tegen me doet. Ik heb het gevoel dat ze altijd slecht achter mijn rug praat en ze wordt altijd boos op mij of zo. Maar ook heb ik het gevoel dat die vrienden in mijn vriendengroep ook slecht achter me rug praten, want toen ik nog geen vrienden was met hun leken ze me wel te judgen of zo, en ik vraag me ook af of ze überhaupt wel vrienden met mij willen worden.
Kan iemand me misschien helpen? Want ik wil zeg maar wel vrienden op school, maar aan de andere kant voel ik me ongelukkig of zo.