Skip to main content

Ik wil verkering maar heb geen persoon.. en van alles en nog wat.

• September 13, 2025
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyy,

ik noem mezelf even Fem. ik ben 14 jaar oud en ik ben een meisje. hetero. Ik heb nog geen enkel teken van de puberteit, ben 1m 59 en heb geen borsten of wat niet al. ik zit in 3vwo en ik zie om me heen steeds meer liefde en verkeringen ofzo. tot een paar weken geleden vond ik dat allemaal helemaal prima, maar ineens is er dus een gevoel bij me opgekomen van eenzaamheid.

ik heb dus geen idee hoe ik het moet beschrijven maar ik voel me dus ontzettend eenzaam. ik zou wel een persoon kunnen gebruiken die er echt voor me is. ik wil dan niet de “verkering”-verkering, maar de echte liefde… niet eens op een vieze manier.. maar gewoon iemand die ik een knuffel kan geven aan het eind van een lange dag, iemand waar ik op kan rekenen… iemand die ik oprecht kan vertrouwen…

ik schrijf er nu wel over dat ik dit wil maar aangezien ik 14 ben weet ik zeker dat dit niet “de liefde van mijn leven” gaat zijn. het gaat sowieso een keer uit. en dat haat ik echt.

ik heb wel miniscule crushes, hier komen ze

1. J van 21. dat mag natuurlijk niet maar dat is maar een crush.
  2. S van 14. dat mag natuurlijk wel. hij is alleen erg droog, heel erg bipolair op mij-niveau. zoals… hij ghost je voor een dag en als je dan een convo probeert te beginnen gooit hij op “beschrijf mij in een woord” “perfect”. 
  3. F van 14. maar dat is echt zeer miniscuul.  eigenlijk geen echte crush.
  4. W van 14. maar die heeft blijkbaar een vriendin.

En dit komt geen van allen overeen met mijn standaarden. 

en daar heb ik zo veel last van. 

iemand die wel overeen zou komen met mijn standaarden is een andere S van 13 (over 1 maand 14). dat is mijn beste vriend MAAR. hij had voor een jaar verkering met mijn beste VRIENDIN, en dat is uitgegaan (hij had uitgemaakt) dus ik kan dit allemaal niet maken.

Maar help me nou toch. 

ik ga niet eens benoemen wat ik allemaal heb maar mijn vraag voor jullie is

1. hoe vind ik iemand of iets tegen de eenzaamheid
  2. hoe de flip ga ik sneller door de puberteit en groeien?!?!?!?!
  3. wat on earth moet ik doen.

AMEN sister

slaap lekker aan iedereen die dit leest <3

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 14, 2025

Hee ​@femsz, ik snap je helemaal, het klinkt echt zwaar om je ineens zo eenzaam te voelen terwijl je ziet dat anderen dingen hebben die jij nu mist. 😔

Voor de eenzaamheid: je hoeft niet meteen een vriendje te hebben om iemand te hebben die er voor je is. Vrienden, familie, of zelfs een online penvriend(in) waar je op kan vertrouwen kan al veel geven. Kleine dingen helpen: praten over hoe je je voelt, knuffels, samen dingen doen die je leuk vindt. Probeer je energie te steken in vriendschappen en hobby’s; dat vult die lege plek een beetje op en geeft later ook makkelijker iemand om écht mee te connecten.

Over de puberteit en groeien: dat gaat allemaal in je eigen tempo. Sommige meiden beginnen vroeg, andere later. Borsten, groeispurt, alles komt vanzelf, er is niks mis met jou. Het kan frustrerend voelen, maar proberen te “forceren” helpt niet, het komt als je lichaam er klaar voor is. Goed eten, genoeg slapen, bewegen, dat helpt je wel gezond te groeien, maar het startmoment van je puberteit kan je niet versnellen.

Wat je nu kunt doen: focus op jezelf en wat je wél kan doen, zoals leuke dingen met vrienden, hobby’s, sporten, tekenen, gamen, lezen. Zo voel je je minder eenzaam en gaat de tijd sneller voorbij tot alles vanzelf komt. 💛

xx liefs Wolf 🐺