Vraag

Ik wil thuis nooit tegen iemand praten

  • 30 June 2022
  • 4 reacties
  • 95 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

hey jongens en meiden, ik zit in een goeie periode met veel vriendinnen en mensen om me heen….. maar zodra ik thuis ben wil ik nooit tegen iemand praten en ben zowat altijd chaggie tot dt ik op me kamer ben. ik vind me vader en zus verschrikkelijk ik durf het niet aan mijn moeder ofzo te vertellen wat moet ik doen help mij


4 reacties

Badge

Hey ik had dit ook een tijdje maar het is nu over ik probeerde thuis zoveel mogelijk te appen met mn vriendinnen. En als dat niet kon luisterde ik muziek waar ik vrolijk van werd en ik deed ondertussen tekenen. Mss helpt dat ook bij jou. Ik ging ook meer bij mn ouders zitten beneden dan alleen boven ik irriteerde me aan mn zusjes en aan mn ouders maar ik probeerde het te negeren. En verder zou ik het niet weten ik hoop dat dit mss helpt.

Reputatie 1
Badge +1

dankjewel, ik hoop dat dit helpt

 

Reputatie 4
Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

Hoi heb je een diagnose?

Zo, ja dan is er een grote kans dat je weleens overprikkeld raakt.

Het kan ook zonder diagnose natuurlijk.

Als je druk hebt op school en je je er na chagrijnig, geïrriteerd, verdrietig of angstig door voeld en even alleen moet zijn kan het weleens betekenen dat je je rust moet nemen.

Vaak krijgen mensen last van hoofdpijn of stress maar het kan ook zijn dat je alleen last van een humeur hebt.

Als je even alleen bent en je daarna fijner voelt (dit kan uren duren, maar heeft niet altijd zo lang te zijn. Ligt eraan hoe je je voelt.) 

Tips voor ovperikkeling: 

• Neem rust in de pauze en na school

• Zorg ervoor dat je na schooltijd even alleen kunt zijn 

• Je kunt online heel veel tips vinden.

Persoonlijk helpt deze mij het best:

(Korte video met tips over overprikkeling)

https://youtu.be/l8Epj6C4k8A

 

 

Reputatie 1
Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

sorry voor mijn late reactie, heel erg bedankt ik zal kijken of het gaat helpen <3

Reageer