Skip to main content

Ik wil open zijn over het forum, hoe moet ik het aanpakken?

• January 8, 2026
  • 11 reacties
  • 141 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+14

Ik krijg van jullie lieve forummers goeie tips en ideeën altijd 🙃 en er zijn wel lekkere recepten in het recepten topic. Ik wil graag vertellen aan mijn ouders dat ik hier een account heb. Bovendien zal binnenkort als ik het niet zou vertellen de vraag komen wat ik gemiddeld 100 minuten per dag op mn browser doe😶 Zou ik het doen? Hoe moet ik het aanpakken? 

Liefs Yusa 😘

11 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 8, 2026

Hoi lieve Yusa,

Je mag je ouders het rustig vertellen hoor. Wat voor jou het fijnst is. Waarschijnlijk vinden ze het niet eens erg want je doet 0% iets verkeerd. Je bent een super lief persoon en geeft super veel goede reacties.

Succes.

Groetjes,

ghast

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • January 8, 2026

Hey! Ik ben het helemaal eens met ​@justGhast ! 

Als je ouders er geen probleem mee hebben en het juist goed vinden, en niet steeds mee kijken dan kun je het best met ze bespreken. Jij kent ze het beste dus je voelt dat vast wel aan 😉 

Liefs, Tover xxx😘

Forum|alt.badge.img+6
  • Praat goed mee
  • January 11, 2026

Hoi ​@Yusa ,Ik denk dat je het gewoon tegen je ouders  kan vertellen hoor, misschien reageren ze niet boos, want dan weten je ouders in iedere geval wat je 100 minuten per dag op je browser doe.

Forum|alt.badge.img

heyy ​@Yusa 

Ik ken je ouders natuurlijk niet maar ik denk niet dat ze het erg/raar zouden vinden. Ik denk juist dat ze het super knap en goed van je zouden vinden. En ik zou het gewoon rustig tegen je ouders vertellen bijvoorbeeld tijdens het avondeten.

(ps: ik vindt het zo lief dat je overal op reageert of in ieder geval een klavertje vier geeft. En dat je er zoveel tijd aan besteed.) 

liefs ikvoerlievermijnnaamnietin

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 14, 2026

je moet zelf weten hoe je relatie met je ouders is.

Maar je moet wel weten dat als je beslist om het te zeggen dan zullen ze om jouw gebruikersnaam vragen en kunnen dan alles zien wat je ooit alemaal gepost hebt (gewoon  klik op je profiel) of gewoon gaan kijken wat voor topics er random zijn, en dat zijn vaak topics over seks of seksuele dingen of verzonnen dingen waarvan veel ouders gruwelen als ze dat lezen.     

Zelf zie ik nie in waarom ik het mijn ouders zou vertellen .

banaan met chocoladesaus
Forum|alt.badge.img+3

hoi!

zelf als ik jouw ouder(s) ben zou ik het wel gek vinden want met sommige vragen die je beantwoord deel je toch wel je eigen ervaringen (en een beetje over jezelf dus)
je kan het wel zeggen tegen je ouders en dan is het ook misschien duidelijk voor hen wat je steeds aan het doen bent. 
(ik zou alleen dan wel ervoor zorgen dat ze niet erachter komen hoe jij hier op het forum heet want dat is denk ik wel handig en anders kijken ze naar wat je allemaal antwoord)

ik hoop dat dit jou geholpen heeft!
groetjes,
banaan met chocoladesaus
P.S
hoe zet je die grijze tekst onder hoe je heet? (Dit kun je doen bij je profiel en dan onder het kopje signature. Succes met het aanpassen, Groet, DKTBo)

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • January 14, 2026

@ghast & ​@Tover01 wat lief dat jullie dat zo zeggen☺️ en ​@ikvoerlievermijnnaamnietin jij ook heel erg bedankt❤️ 

@Ander het is het enige nadeel van het forum: die nutteloze seks topics. Ik reageer vaak gewoon niet. 

@banaan met chocoladesaus wat ik antwoord mogen ze wel weten. Behalve mijn eigen topics over emotionele problemen. Dat vind ik moeilijk om over te praten. ps: je bedoelt mijn handtekening?  : )

❤️ Tover, PietPirat, RoosjeRood & Glory ❤️🙂😘 | Sterkte aan Silence 🍀🫂❤️😘 | Liefs Yusa 😘👋🏼

kijk als je dat ook wilt ga je naar je profiel (rechtsbovenin) en klik je op Bewerk Profiel. je krijgt dan dingen die je kunt invullen, je geslacht, geboortejaar, interesses en handtekening. Als je iets intypt bij handtekening aanpassen, en klikt op wijzigingen opslaan, staat die tekst onder jouw reactie of topic. Veel succes😘

(Dit was een beetje off topic @moderator, maar ik wil alleen even ​@banaan met chocoladesaus helpen, hoop dat het mag)

Liefs Yusa 😘

banaan met chocoladesaus
Forum|alt.badge.img+3

dankjewel, ​@Yusa !!

banaan met chocoladesaus
Forum|alt.badge.img+3

groetjes,
banaan met chocoladesaus
P.S
hoe zet je die grijze tekst onder hoe je heet? (Dit kun je doen bij je profiel en dan onder het kopje signature. Succes met het aanpassen, Groet, DKTBo)

wie is dat paarse tekst?

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • January 14, 2026

Hoi ​@banaan met chocoladesaus ,

ik zie dat dit geschreven is door een moderator, om je zo antwoord te geven op je vraag. Meestal schrijven we een reply maar ik zie dat deze collega het anders heeft gedaan. Excuses voor de verwarring, hopelijk snap je de uitleg hoe je je handtekening kunt plaatsen wel?

Groetjes Marieke / De Kindertelefoon

banaan met chocoladesaus
Forum|alt.badge.img+3

@Marieke , ja .
bedankt voor de uitleg!