Skip to main content
Vraag

Ik wil ooit zelfmoord plegen

• October 17, 2025
  • 5 reacties
  • 140 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Als ik dood ga gaat het sowieso door zelfmoord zijn. Nu misschien nog niet maar in de toekomst wel. Het ga echt niet. Soms kan ik echt niet meer genieten van activiteiten. Ik wil niet leven in een ongelijke wereld waar mannen fysiek sterker zijn en de gene zijn die niet zwanger kunnen worden. Ik wil niet leven in een wereld waar mannen meer respect krijgen dan vrouwen. Ik wil niet leven in een wereld waar sex en seksuele dingen bestaan. Ik wil niet in een wereld leven dat vrouwen altijd moeten vechten voor hun rechten. En buiten dit is mijn toekomst ook uit elkaar aan het vallen. Alles word slechter elke dag

5 reacties

Lotte_
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • October 17, 2025

Hey ​@Kangarooplush

Het klinkt echt alsof je in een lastige situatie zit. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn, waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Hun website vind je via https://www.vlaanderen.be/organisaties/zelfmoordlijn. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen! En blijf er ook vooral over praten.

Veel sterkte!

Lotte (De Kindertelefoon) 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 17, 2025

Misschien kan het helpen om er met iemand over te praten, iemand die je vertrouwt. 

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 18, 2025

Als ik dood ga gaat het sowieso door zelfmoord zijn. Nu misschien nog niet maar in de toekomst wel. Het ga echt niet. Soms kan ik echt niet meer genieten van activiteiten. Ik wil niet leven in een ongelijke wereld waar mannen fysiek sterker zijn en de gene zijn die niet zwanger kunnen worden. Ik wil niet leven in een wereld waar mannen meer respect krijgen dan vrouwen. Ik wil niet leven in een wereld waar sex en seksuele dingen bestaan. Ik wil niet in een wereld leven dat vrouwen altijd moeten vechten voor hun rechten. En buiten dit is mijn toekomst ook uit elkaar aan het vallen. Alles word slechter elke dag

Heyyy…

Dat wil ik ook doen!! maar geloof me je zegt het heel de tijd maar je doet jet nooit!! geloof me… je gaat het nooit doen en je kan met ons praten wees niet bang ik ben er voor je ik kan je begrijpen want ik wil ook zelfmoord plegen… maar ik sta hier nog steeds terwijl ik heel de tijd ik wil zelfmoord wil plegen…wees sterk!!

Liefs,

Victoria

RoosjeRood
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 24, 2025

Hoi! Ik ken je niet dus is het misschien een beetje raar maar.

Als je ooit ZM hebt gepleegd dan is er een mens minder op de aarde, je vrienden, familie, kenissen zullen ver3tig zijn. Maar dat is niet nodig! Want JIJ BENT HET WAARD! Ik zie het ook soms niet meer zitten, dan ga ik naar buiten, even frisse lucht of dan ga ik op youtube. Kortom: dan ga ik ontspannen.

En als het echt niet meer gaat dan kun je beter even 113 bellen og naar hun site gaan! Helpt echt!

Lieve groetjes, Roosje.

JIJ BENT HET WAARD!!!!!

Oceangirl
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • December 24, 2025

Heyyy beach girl hier,

Ik vind dit heel erg om te lezen... denk alsjeblieft aan jouw famillie en vrienden. En oke het is niet allemaal eerlijk maar probeer het! Denk aan alles wat goed gaat. Mijn oma heeft zelfmoord gepleegd. En toen wist ik ook niet meer waarom ik leefde. En 1 keer op school was ik echt niet meer oke... maar er kwamen allemaal vriendinnen bij mij zitten. En zo hadden allemaal brieven geschreven waarin stond hoeveel ik voor hen betekende. Dus er zijn altijd mensen die om je geven!!! Ik wens je veel succes!!!!!

Xxx beach girl