Skip to main content
Vraag

ik wil niks meer

• April 4, 2025
  • 1 reactie
  • 29 Bekeken

Forum|alt.badge.img

De laatste tijd heb ik het gevoel alsof ik niks meer wil/kan. Ik vond het vroeger leuk om te lezen of te tekenen, maar nu lukt het niet meer. Ik was slim en haalde altijd goede cijfers, maar nu moet ik een niveau lager gaan doen omdat ik het niet meer in mezelf op kan brengen om te leren of mijn best te doen op school. Mijn tanden poetsen, mijn haren wassen, mijn makeup doen, het kost veel te veel moeite. De enige reden dat ik het doe is het constante gevoel alsof iedereen naar me kijkt op school, omdat ik al niet knap ben van mezelf. Ik heb het gevoel alsof ik alles langzaam kwijtraak en alleen nog maar wil slapen. Mijn ouders snappen me ook niet, en als ik er over probeer te praten begin ik gelijk te janken. Ik wil ook niet naar therapie, want zometeen stoppen ze me in zo'n inrichting voor mentaal ongezonde mensen of zo. Wat moet ik nu? 

1 reactie

201anoniem
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 5, 2025

Dit klinkt echt heel naar. Ik zou het toch proberen uit te leggen aan je ouders. En ik hoor dat je heel moe bent het zou ook misschien een ziekten kunnen zijn. Dus het kan ook slim zijn om even naar de docter te gaan.  En als je naar therapie gaat kom je zeker niet in een instelling.