Skip to main content

Hoi,

Ik haat mezelf, omdat ik moet blijven zitten, ik vind mezelf lelijk, de zorgcoördinator die inviel voor de echte zorgcoördinator is weg van mijn school en met hem kon ik ermee goed vinden, mijn beste vriendin E die gaat wel de 3e, ik voel me stom, ik moet misschien ook met een psycholoog praten, school is niet meer leuk. Ik wil gewoon niets meer, alles, echt alles. Waarom leef ik? 

Groetsjes,

Stomste kind ooit

Heyy @Zeepsopje,

Wat rot dat je je zo slecht voelt.. Ik snap dat je baalt van het blijven zitten, maar dit is echt niet erg en je hoeft echt niet zo hard op jezelf te zijn. Je bent echt geen stom kind je doet er echt toe en blijven zitten is echt geen falen je hebt je best gedaan en meer dan dat kan je niet doen. Ik weet ook echt zeker dat je goed contact gaat houden met je beste vriendin hoor dat komt allemaal echt wel goed maak je niet te druk!😘

Misschien is het wel fijn om met een psycholoog te praten ik denk dat je die steun wel goed kan gebruiken. Weet je al wanneer je naar de psycholoog kan? Ik hoop dat dat je een beetje gaat helpen.

Je kan ook altijd een keertje bellen of chatten met https://www.kindertelefoon.nl/ als dat je fijn lijkt en als je last hebt van zelfmoordgedachtes kan je ook bellen of chatten met https://www.113.nl/.

Sterkte en liefs van ItsJustMe <3

Hey ! Ik ben het helemaal eens met @ItsJustMe ! Je hoeft niet zo hard voor jezelf te zijn♥️ ik denk dat als je jezelf even de tijd geeft en je gaat hulp krijgen dat alles echt wel weer wat beter en leuker wordt. Geef jezelf een kans want je bent niet slecht of dom of fout, integendeel! Volgend jaar doe je je school als een champ, je vriendin blijf je gewoon zien en misschien krijg je ook nieuwe besties. Zit jij ook bij een club zoals scouting? Daar kun je ook leuke jongeren ontmoeten. Van alle leeftijden en in alle niveaus en soorten en maten 😉 en daar kun je ook veel van jezelf kwijt en dingen doen waar je heel goed in bent.  Je hoort er helemaal bij en je bent een lief persoon. Probeer wat @ItsJustMe  zegt, accepteer je hulp want dat ben je waard! 

Liefs, Tover xxx

Hoi, @Zeepsopje,

Ik ben het eens met de goede reacties van @Tover01 en @ItsJustMe💞

Ik weet zelf niet hoe je ervoor staat bij school, behalve dan dat je blijft zitten. Ik wil je wel zeggen dat scholen volgens mij als het weer beter gaat met cijfers enzo ze jou misschien rond het midden van het schooljaar weer naar de klas van jouw beste vriendin kunnen zetten.  Dat je zegmaar de helft van het schooljaar over doet en als het dat weer beter is je naar de volgende klas mag waar je nu dan eigenlijk hoort te zitten. 

Liefs,

EmmakokfanEva.

Reageer