Skip to main content

Ik wil niet op kamp

• July 19, 2025
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Onyx_x
Forum|alt.badge.img

Ik moet van me familie naar kerkkamp. waar ik dus helemaal geen zin in heb. Luister ik heb geen heimwee of iets. Somige mensen uit mijn familie gaan mee als leiding en me nichtje gaat ook. Maar ik heb gewoon totaal geen zin. Ik wordt gewoon mee geforceerd en ik haat het. Ik heb meerdere keren aangegeven dat ik niet wil gaan maar niemand luistert naar mij.  De kerk vindt ik niet erg want ik geloof gewoon.  Maar ik ben ook nog eens een queer kid met een heel zware zomer depressie. De woorden “ga naar buiten want dan voel je je beter gaan dus niet helpen. Niks helpt. Ik sta ook all op de wachtlijst voor 10 maanden voor hulp dus ik hou dit niet echt meer vol.  Ik haat het ook gewoon om buiten te zijn of gewoon op kamp te gaan want ik hoef van mezelf niet op die idiote gevangenis bedden te slapen heb trauma aan schoolkamp. En het egrste is dat ik geen telefoon mag. Luister ik heb geen verslaving maar ik heb letterlijk mijn vriendin nodig om te overrleven. Me vader is ook weer naar mij aan het zuren iedereen is naar mij aan het zeuren over elk piep klein dingetje wat ik doe! Ik ga deze vakantie echt niet overleven denk ik ik hou dit niet vol. En ze willen dat ik warschijnlijk volgend jaar weer ga. Ga ik echt niet doen hoor ik slaap nog liever op straat. 

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Wat knap dat je zo eerlijk deelt hoe je je voelt en wat er aan de hand is. Je hebt moedig je verhaal hier verteld en dat is al een stap. 💖

Ik snap dat het echt voelt echt als dwang. Dat is slopend, zeker als het tegen je wil is. Je zit momenteel heel zwaar in je gevoel, de druk, het verdriet, het moeten doen terwijl je dat niet kunt, dat hakt erin.

Ik wens je veel sterkte, hopelijk gaat het al iets beter met je

xx liefs Wolf 🐺