ik wil niet meer praten

  • 27 September 2019
  • 6 reacties
  • 108 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hey

ik wil dus niet meer praten. Dat komt omdat als ok iets zeg ze negeren. Als ik niks zeg dan vragen ze wat er is. Ik wil het gewoon niet. Iedereen zit te vragen naar wat ik wil en als ik het dan zeg negeren ze me. Ik heb er gewoon genoeg van.

6 reacties

Hey het komt wel goed, waarschijnlijk zijn het gewoon geen echte vrienden waar je mee praat. Zoek andere vrienden of zeg er een keer wat van hoe je je voelt dat ze zo doen, kan wonderen doen 🙂
Hoi

Wat jammer dat je het gevoel hebt nauwelijks gehoord te worden. Best verwarrend dat er niet naar je geluisterd wordt wanneer je spreekt, terwijl je wel aangesproken wordt wanneer je stil bent.

Denk je dat het zou helpen om de persoon waar je graag iets mee zou delen, te mailen? In die mail zou je kunnen vermelden dat je je ongehoord voelt, zodat de persoon die de mail ontvangt aangemoedigd wordt om de mail goed door te lezen.

Groetjes
Kenshin
Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

Hey kenshin

ik vind persoonlijk een mail niet zo tof. Ik wil gewoon geennmond meer hebben. Het is inderdaad verwarrend. Ik zie dus geen reden meer om nig iets te zeggen
De volgende keer dat je aangesproken wordt, mag je gerust duidelijk maken wat je daarvan vindt. Geef maar aan dat je je bij momenten genegeerd voelt. Denk je dat je dat durft?

Gr. Kenshin
Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon

Hey

Ik denk zelf dat ik dag niet ga kunnen. Ik ga dan wenen en dat wil ik niet. Dus dat is niet makkelijk voor mij
Ok. Denk je dat je, op een moment waarop je je sterk en vastberaden voelt, op een docente af durft stappen, met de mededeling dat je je bij momenten niet gerespecteerd voelt?

Gr. Kenshin

Reageer