Skip to main content

Hey hey ik ben meisje 13 jaar en zit in de 2 de. School is sinds de middelbare verschrikkelijk voor me. Ik heb wel vrienden maar ze praten slecht achter me rug om alemaal maar dat is niet het ergste het is gewoon ik kan het niet ik heb al 2 jaar lang slechte cijfers ben van havo mavo naar kader gezakt stond namelijk 7 onvoldoendes gemiddeld. Ik kan het echt niet ik doe niks aan school maak nooit huiswerk en leer nooit voor toetsen ik kan het gewoon niet. Ik ben zo moe na school slaap ik altijd 2 uur of langer. Ik haat school  het maakt me kapot ik wik niet meer naar school maar ja ik moet wel ik mag niet van me ouders stoppen sowieso niet.  Ik heb ook soort van agressie problemen denk ik want soms ik word gw zo boos uit het niets ik heb soms zelfs me moeder geslagen en borden en glazen op de grond gegooid.. ik woon ook in een klein lelijk huis. Ik haat het ik wil weg hier en stoppen met school heeft iemand tips dat ik misschien kan stoppen met school ofz want ik heb echt rust nodig

Thuisschool is mischien een optie. En als je ooit alleen voelt vergeet niet dat je Jezus hebt.😀


Wat vervelend @Alicia2 voor je maar inderdaad meschien is thuiswerken een goed idee 

Sterkte 


Hoi @Alicia2 ,

 

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we, het moet heel moeilijk zijn om zo moe te zijn en het gevoel te hebben dat het allemaal gewoon niet lukt. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

 

Anna, (De Kindertelefoon) 


zelfde gevoel

 


Reageer