Skip to main content

Hoii allemaal,

Ik vind de laatste tijd school niet meer leuk en ik moet volgende week ook weer naar school sinds de vakantie bijna voorbij is. Maar ik durf gewoon niet meer naar school te gaan, namelijk ik heb last van een sociale angststoornis en word ook vaak gepest. Maar ik durf ook niet eens meer naar buiten te gaan, omdat ik bang ben wat mensen van mij vinden.

Ik zit na te denken om thuisonderwijs te hebben, alleen het probleem is dat mijn ouders vaak moeten werken dus kunnen ze me niet echt les geven. En privéles is ook heel erg duur. Alleen ik durf echt niet meer naar school te gaan, zelfs niet naar een andere school.

Kan iemand me helpen?

Groetjess,Anoniem100

Heeeyyy, het belangrijkste is dat je het best gwn moet blijven gaan, want anders ga je helemaal mie meer en word het steeds moeilijker om het huis uit te komen. (Ik heb er ervaring mee)

Miss kun je aangeven dat je het heel vervelend vind en stress er voor hebt?

Xx

Misschien het er met je ouders er over hebben? Het is belangrijk dat zij het ook weten en je dus kunnen helpen 

Groetjes mij @Anoniemxv 

@Anoniemxv  Heb je misschien tips voor hoe ik het aan mijn ouders kan vragen?

@Girl.anoniem  Hoe ga jij naar school eigenlijk met hetzelfde probleem als mij?(sorry voor late reactie)

@Anoniemxv  Heb je misschien tips voor hoe ik het aan mijn ouders kan vragen?

Eerst zeggen dat je een serieus gesprek wilt voeren, en het dan vragen?

Groetjes mij @Anoniemxv 

@Girl.anoniem  Hoe ga jij naar school eigenlijk met hetzelfde probleem als mij?(sorry voor late reactie)

Ik zit in een perspectiefklas, dat is een klas waar je elke dag in dezelfde klas zit en de gang ook niet op hoeft. Ik ga alleen de gang op samen met iemand anders of als ik naar de wc moet, maar dat doe ik alleen als iedereen in een les zit. 

Miss kun je kijken of je school zoiets heeft? Bij mij was dr trwns wel een lange wachtlijst mr ja mijn situatie was best erg dus ze moesten wel.

Xx

Ik zit in een perspectiefklas, dat is een klas waar je elke dag in dezelfde klas zit en de gang ook niet op hoeft. Ik ga alleen de gang op samen met iemand anders of als ik naar de wc moet, maar dat doe ik alleen als iedereen in een les zit. 

Miss kun je kijken of je school zoiets heeft? Bij mij was dr trwns wel een lange wachtlijst mr ja mijn situatie was best erg dus ze moesten wel.

Xx

Ohh zit je op de basisschool trouwens? Want volgens mij is een perspectiefklas alleen voor kinderen op de basisschool.Wel jammer want ik zit op de middelbare school

Ohh zit je op de basisschool trouwens? Want volgens mij is een perspectiefklas alleen voor kinderen op de basisschool.Wel jammer want ik zit op de middelbare school

Nope ben 15 haha mr mijn basisschool had dat nie, mr das dan toch gwn standaard klas. Mr perspectiefklas is zegmaar met maximaal 15 personen in de klas mr meestal zijn we met z'n 4en

Mr miss kan je ff met je mentor bespreken ofzo? :)

Xx

heb dit al vijf maanden maar wij bouwen het op al gaat niet altijd makkelijk begin bij voorbeeld 

bij de laatste pauze 3 dagen en 2 dagen bij de eerste pauze en dat weer een hele dag zo doe ik het ook en ik en dit mag je echt wel een maand of twee doen om het goed te kunnen op bouwen ondertussen heb ik een kat en dat geeft mij op een of ander manier veel rust niet  dat je dat nodigt hebt of zo maar mij hielp dat ]ben nog steeds niet uit die vase en zit in groep 7 had dit vorig jaar ook ik heb een praat juf in geschakeldt en die doet elke week met mij gesprekejes zelf in vakantie  groetjes nina

Hoii allemaal,

Ik vind de laatste tijd school niet meer leuk en ik moet volgende week ook weer naar school sinds de vakantie bijna voorbij is. Maar ik durf gewoon niet meer naar school te gaan, namelijk ik heb last van een sociale angststoornis en word ook vaak gepest. Maar ik durf ook niet eens meer naar buiten te gaan, omdat ik bang ben wat mensen van mij vinden.

Ik zit na te denken om thuisonderwijs te hebben, alleen het probleem is dat mijn ouders vaak moeten werken dus kunnen ze me niet echt les geven. En privéles is ook heel erg duur. Alleen ik durf echt niet meer naar school te gaan, zelfs niet naar een andere school.

Kan iemand me helpen?

Groetjess,Anoniem100

@ni-ANONIEM  gwn ff nieuwsgierig hoor mr hoe kan je eig 12 zijn en ik groep 7 zitten? Of ik las t verkeerd dat kan natuurlijk ook ofcc

Wel echt fijn dat ze je hebben geholpen met school weer opbouwen :)

🎀🩷✨️

@ni-ANONIEM  gwn ff nieuwsgierig hoor mr hoe kan je eig 12 zijn en ik groep 7 zitten? Of ik las t verkeerd dat kan natuurlijk ook ofcc

Wel echt fijn dat ze je hebben geholpen met school weer opbouwen :)

🎀🩷✨️

Miss bedoelde die persoon “Klas 7”? Tenminste dat denk ik.

@Anonymous M  bestaat er een klas 7?

Zal best kunnen hoorr, heb dr zelf alleen nog nooit echt van gehoord. Mr het acc van diegene is nu vw... komt dat door mijn opmerking? Hoop het echt niet:(

🎀

Reageer