Ik wil niet meer naar school

  • 15 March 2024
  • 1 reactie
  • 25 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi hoi! Het klinkt misschien een beetje stom enzo, maar mn beste vriendin uit mn klas die gaat in de derde ipv naar vwo met mij naar havo, wel op dezelfde school, maar ik vind het nog steeds fk kut. Ik ga haar echt missen. Ik heb wel andere vrienden, maar zij is echt mn bestie pestie. Enige persoon bij wie ik de 1e keuze ben. Zij blijft ook altijd mijn eerste keuze. Maar nu gaat ze naar havo. Ik wil eig niet meer naar school. Wie heeft dit systeem bedacht?


1 reactie

Reputatie 5
Badge +2

Heehee,

Ja dat is zeer vervelend! Maar weet je wat er ook fijn is aan school? Na de zware lessen heb je pauze en dan kun je met haar weer bijpraten! Extra veel om over te praten want je hebt twee klassen en dus dubbele drama! Ik weet niet of je daar van ben, ik niet maar ik dacht dat is een pluspunt? :)

Bovendien is in verschillende klassen zitten niet zo heel erg, ik heb ook twee hele goede vriendinnen die in een andere klas zitten en dan kom je in de pauze bij elkaar om weer lekker bij te praten, extra gezellig. 

Ik snap dat het met samenwerken enzo een beetje moeilijk wordt, maar je hebt wel vriendinnen ook nog in je klas zitten zei je toch? Dus daar kun je dan hopelijk mee samenwerken en anders leer je vast andere mensen kennen die ook gezellig kunnen zijn! 

Het schoolsysteem is in Nederland vervelend, ben ik met je eens, maarr gelukkig gaat ze hierdoor niet naar een andere school dus dat is dan weer positief toch? 

En alsjeblieft ga niet van school af! School is heel belangrijk voor de rest van je leven, i know het klinkt stom maar goed het is zo. En als je van school gaat, dan zie je je bestie al helemaal niet meer en dat zou nou echt zonde zijn! 

Komt goed! Je kunt het! 

-Yodema 

Reageer