Hey allemaal,
Ik voel me de laatste tijd echt slecht. Ik voel me super onzeker en ik heb het gevoel dat iedereen me haat. School maakt het ook nog eens erger want er word veel over me geroddeld en ik ben ook al sinds de basisschool gepest. Ik heb gelukkig wel vrienden alleen ik heb steeds het gevoel dat ze fake zijn want ik voel me dan ook echt enorm buitengesloten door hun. Zo gaan ze niet op me wachten als de les voorbij is en als ik weg ben dan merken ze dat waarschijnlijk niet eens. Ik ben ook echt een introvert en dat maakt het alleen maar erger. Er is ook één meisje in onze vriendengroep die mee echt haat(geen idee waarom) en ze zit me ook buiten te sluiten zo zit ze naast me maar als ze iets wilt vragen dan vraagt ze het aan een persoon die niet eens naast haar zit. Of ze wilt niet met me samenwerken en gaat dan met onze andere vrienden werken. Ze vragen niet eens of ik hulp nodig moet hebben. Ik voel me dan echt onzichtbaar ofzo. Ook snap ik bijna alle vakken gewoon niet en ik heb ook geen motivatie om te leren of om mijn huiswerk te maken.
Er zijn zoveel mensen die zeggen dat ik lelijk ben waardoor ik me nog meer onzeker voel. Ik wil ook echt niet meer niet naar school,ik kan gewoon elke ochtend niet opstaan. En als ik wel naar school moet dan is het vaak met tranen in mijn ogen. Ook gedraag ik me dan enorm agressief en ik heb geen idee waarom ik zo hen geworden.
Ik heb de laaste tijd echt zelfmoordgedachten alleen het is niet dat ik echt dood wil maar ook weer wel. Snap je?
Weet iemand misschien wat ik moet doen want ik heb het gevoel dat niemand me kan helpen zelfs mijn psycholoog niet.
Groetjes Anoniem1000