Skip to main content

Ik wil gewoon dood

Iedereen rond mij sterf oftewel verlaten ze mij

Hey @Anoniem_dinsdag!

Ik wou nog niet zo lang geleden ook zelfmoord plegen. Zoek mensen bij die je het fijn vindt en je bij hun goed voelt. Veel dingen kan ik je niet hier over vertellen. Als het uit de hand loopt kan je ook 113 bellen (zelfmoordpreventie hulplijn)zij kunnen je verder helpen, of je kunt ook met de Kindertelefoon hier over praten. Het voelt goed om met een probleem met iemand te praten.

Liefs Caiya 


Hoi jongen! 

Volg het advies van @Caiya  , dat helpt je en kan je weer vooruit helpen. En probeer de Kindertelefoon eens te bellen. Ik hoop dat je dan weer wat kleur in je leven krijgt. Het is soms k** maar er kan ook zoveel moois komen. En jij kan nog zo belangrijk zijn voor anderen! Dus help jezelf! 

Liefs Tover xx 


Hee meestal komt dit wel weer goed. Maar als je denkt dat het bijna misgaat. Bel met de kindertelefoon of ga naar de terugkom chat


Hoi @Anoniem_dinsdag , ik wou 5 / 6 maanden geleden ook dood, maar het was snel weer over (maar ik had het ook niet heel erg) maar bedenk dat er nog zoveel leuks in je leven nog gaat komen! Dus pleeg geen zelfmoord! Bij hulp bel / chat met de kindertelefoon of 113.

Groetjes, @Monkeyboy69 


Hoi @Monkeyboy69@Caiya ,

Wat verdrietig om te lezen!Maar ook heel mooi dat jullie er overheen gestapt zijn.

Het leven is soms k*t, maar hou gewoon vol en het komt uiteindelijk goed! Blijf daarin geloven!

 

Hoi @Anoniem_dinsdag ,

Wat heftig! Maar hou wel gewoon vol, het komt goed. Vertel alles waar je mee zit tegen familie, vrienden, op school of gewoon hier. Je hebt hier een luisterend oor en je word gesteund.

Ik hoop dat dit helpt!

 

Veel liefs,

Jesse

 

 

 

 

 

 


Hey @Anoniem_dinsdag 

Wat vervelend dat je je zo voelt! Ik heb soms zelfmoord gedachtes, maar niet zo erg, en zodra ik mijn vriendinnen zie, is het weer weg.

Ik geef je hetzelfde advies als @Caiya, en probeer er met iemand over te praten die je vertrouwd.

Veel succes!

M.


Reageer