Beantwoord

Ik wil niet meer leven

  • 26 January 2020
  • 3 reacties
  • 87 Bekeken

Badge

Hi,

Ik voel me al een hele tijd heel erg slecht. Ik slaap slecht, ik voel me nergens meer veilig, ik bijna altijd chagrijnig en ik ben heel erg onzeker over alles van mij zelf. Ik heb ook vaak veel last van stemmingswisselingen. Ik weet niet hoe het komt want ik heb veel vriendinnen en zelfs een vriendje maar toch voel ik me heel ongelukkig. Ik heb wel eens met een vriendin er over gepraat maar ik voelde me daardoor niet beter. Ik wil niet meer leven zo. Ik voel me zo ongelukkig.

icon

Beste antwoord door Anonymous 26 January 2020, 20:43

Bekijk origineel

3 reacties

Heyy

Misschien moet je hierover eens praten met je ouders ofzo en dan een afspraak maken met een psycholoog ofzo? Als je dit geen optie lijkt kun je eens praten met je leerlingenbegeleider/ mentor. Ook kun je eens praten met je schoolarts als je die hebt. Je schoolarts of een psycholoog zijn hierin wel opgeleid, lijkt me dus ook het beste idee.  Denk wel dat dat echt zal helpen, als je het niet ziet zitten om met je ouders hierover te praten kun je proberen uitzoeken waarom je je zo slecht voelt.

Groetjes en succes!

Kaas123

He , wat naar dat je je niet lekker in je vel voelt! Miss een tip dat het even wat duidelijker voor jezelf wordt, schrijf voor jezelf op waarom jij je zo voelt en schrijf alles op wat er in je opkomt, helpt bij mij altijd:) Als je dat gedaan hebt is het miss wat duidelijker voor je! 
 

je zei dat je er met een vriendin hebt over gepraat maar dat niet opluchten , toch zou ik er toch nog eens met haar over hebben en vertel dan ook alles en hou niks verborgen;) 

 

over je onzekerheid → nergens voor nodig! Je bent een prachtig persoon en iedereen is mooi onthoud dat maar! En rond je tiener jaren zijn heel veel jongeren jammer genoeg onzeker, nergens voor nodig iedereen is knap, en het innerlijk telt natuurlijk! Dus maak je daar niet te veel zorgen over! 
 

ik beloof je dat jij je weer lekker in je vel gaat voelen, echt waar! Blijf doorzetten je bent sterk persoon en er zijn heel veel mensen die je steunen!

Badge

Dank je!

Reageer