Vraag

Ik wil niet meer leven

  • 24 June 2019
  • 2 reacties
  • 97 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3
  • Weet de weg
  • 22 reacties
Ik wil niet meer leven mijn mentor heeft mijn ouder net namelijk gebeld met het verhaal dat ik mezelf snij ik heb hem geappt dat ik dat niet wou en hij daar naar had moeten luisteren maar hij zij dat hij mij morgen even wou spreken mijn ouders laten me nu niet meer met rust ze vragen streets dingen aan me waarom en waar en waarneer maar ik reageer niet ik ben nu weg gelopen en wil er nu echt mee stopen maar ik weet niet hoe kan iemand me atfies geven

2 reacties

Badge +2
Beste Anne,

Op het forum lezen wij dat je het heel erg moeilijk hebt. Knap van je dat je je verhaal hier deelt, want dit zijn geen dingen om alleen mee te zitten.
Als je hierover wilt praten kun je elke dag tussen 11:00 en 21:00 bellen (0800-0432) of chatten met De Kindertelefoon, www.kindertelefoon.nl.

Hartelijke groet en veel sterkte,

Laura van De Kindertelefoon
Hey, Anne,

Je ouders maken je zorgen en houden van je. Weet je wat voor band ze met je hebben als ze je al zoveel jaar hebben opgevoed? Ze bedoelen het goed, maar het is natuurlijk niet fijn dat je mentor niet naar je luisterde, maar het is ook een plicht van de mentor om het tóch te vertellen, omdat het ook een beetje apart is dat ja stiekem met je mentor praat over best diepgaande dingen.

Reageer