Vraag

ik wil niet meer eten

  • 6 April 2020
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal

 

Het gaat helemaal niet goed met mij. Ik vindt mezelf lelijk dik en stom. Ik ben 16 jaar en 158 en 52kg ik vindt mezelf te zwaar en heb besloten om minder te gaan eten. Ik kan hier nu niet meer mee stoppen en wil het liefst nog minder eten. Maar mijn ouders zeggen dat ik moet eten. Ik eet per dag 2 boterhammen en  avond eten. Als ik wel iets wil eten houd iets mij heel erg tegen. Ik weet het echt even niet meer ik word steeds onzekerder en verdrietiger. 

Ik denk er ook aan om laxeermiddelen te slikken maar ik twijfel.


3 reacties

hoi,

Wat vervelend voor je .. Misschien is het verstandig om een afspraak te maken bij je huisarts. Ik weet dat dat misschien lastig is in deze tijd. Maar al is het maar telefonisch. Ik denk dat zij jou verder kunnen helpen. Huisartsen hebben geheimhoudingsplicht dus je hoeft je geen zorgen te maken dat iedereen ervan af weet. 

Laxeermiddelen zijn niet de juiste optie .. 

Er is zeker niks mis met jouw gewicht laat ik dat voorop stellen. Minder eten is ook echt geen goede optie. Zo kom je nog tekort aan bepaalde voedingsstoffen. 

 

Ik hoop dat je er wat aan hebt. Ik weet niet of jouw zelfbeeld beinvloed wordt door leeftijdsgenoten maar als dat het geval is moet je je er zeker niks van aantrekken. 

Groetjes ,

Reputatie 3
Badge +4

Hey wat vervelend, ten eerste wil ik zeggen dat dat helemaal niet zo zwaar is hoor, kinderen uit mijn oude klas van 12 waren net zo zwaar (zij is dan miss niet zo licht maar voor jouw leeftijd is het heel normaal) 

ten tweede, ik zou idd een afspraak maken met de huisarts, het kan zijn dat je anorexia hebt en dat kan echt gevaarlijk zijn 

ik hoop dat je hier iets aan hebt, heel veel sterkte en suc6 gr Alexa 🍀🤞❤️

Bedankt voor jullie reactie. Ik heb met mijn moeder gepraat en ik ga mailen met een therapeut hoop.dat het dan weer beter met mij gaat.

Xxx naar jullie❤

Reageer