Skip to main content
Vraag

ik wil niet meer

• June 13, 2025
  • 4 reacties
  • 84 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hoii,

okay het is een lang verhaal maar ik zal bij het begin beginnen.

ik ben een meisje die 13 is toen zij twaalf was kwam zij erachter dat hoe haar ouders (vooral haar moeder) tegen haar doen niet normaal is. zij begon zich slecht te voelen en begon met zichzelf snijden nadat zij een keer tijdens een frans les zo boos was geworden omdat ze getrigggerd werd doordat de docent iets naar zij en toen alles eruit kwam heeft ze verteld wat er allemaal bij haar huis omgaat aan iemand verteld diegene begon haar te vragen hoe het ging ik gaf eerlijk antwoord.

toen hadden we iets met school en moest ik korte mouwen dragen mensen zzgen de krassen en eeen van die mensen is toen naar dat meisje gegaan die mn thuissituatie wist en die mensen appten me tijdens de meivakantie. na de meizvakantie zijn ze naar mn mentor gegaan omdat ik vragen over zelfmoord eerlijk had beantwoord en toen hebben ze ook verteld dat ik mezelf snij. toen moest ik op gesprek met de zorgcoordinator en mn mentor vanuit daar moest ik naar de schoolmaatschappeljk werken.

ik bleef contact houden met het meisje die ik had verteld over mn thuisstuatie. ik heb haar alles verteld mn hele verhaal ook over dat ik al twee keer heb geprobeerd om zm te plegen een keer was ik 10 en de andere keer 12. ik dacht dat ik haar kon vertrouwen maar omdat het zoveel was en ze zich best wel zorgen maakte heeft ze bijna alles aan de schoolmaatschappelijk werker verteld en nu gaat die smw mn ouders inlichten en dan gaat ze verellen over dat ik mezelf haat ik dood wil en mezelf snijd.

maar mn vader en mn moeder die werden alleen al boos van de gedachte dat ik aan sh doe en ik ben heel bbang voor hun reactie. want mn broertje is ook een keer in de nek gegrepen heel hard toen mn vader boos was.

maar nu weet ik niet meer wat te doen want dat meisje vertrouw ik niet meer watn zij was de eerste waar ik alles tegen had gezegd maar ze heeft het verder verteld.(begrijp me niet verkeerd ik snap haar wel).  en nu wil ik gewoon dood ik wil niet meer. ik voel mezelf kut en ik haat mezelf echt. ik kan ook gewoon weglopen en voor altijd verdwijnen maar ik moet mezlef sterkhouden maar ik ben echt mentaal uitgeput wat moet ik doen.

liefs S

4 reacties

Forum|alt.badge.img

hi s,

ik zou als ik jou was dit persoon wel nog blijven vertrouwen want ze wou je alleen maar helpen ze wist het zsld ook niet meer dus geef haar gewoon nog een kans

liefs L

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit 

• June 13, 2025

Hoi ​@Someone.IDK 

Dit is inderdaad wel heel kut voor jou... 

Maar heb je dat meisje die je vertrouwt ook verteld over je ouders vooral je moeder. Want als school het hele verhaal weet en jij bent eerlijk tegen school. Dat zij niet 123 naar je ouders gaan. 

Ik weet zelf niet hoe schoolmaatschappelijk leren werkt, maar kan jij hun ook niet gewoon eerlijk vertellen. Want vooral hun snappen jou situatie nu. 

Hé het voelt heel erg als verraad wat dat meisje heeft gedaan, maar jij snapt zelf ergens in jou hoofd ook dat jij dit niet allen kan oplossen. 

Weglopen en verdwijnen is helaas niet de oplossing. 

Als het je teveel word iedereen hier op het forum staat voor je klaar. Je kan bellen/chatten met de kindertelefoon. En zelfs als je durft met 113. 

Groetjes badeend 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 13, 2025

Het is goed dat je dit deelt! Heb je de kindertelefoon al gebeld?  Ik snap dat je bang bent voor je ouders, als je echt wil kan je de politie bellen, die zouden je weg kunnen halen van je ouders maar dit moet je alleen doen als je het echt, echt wil.

Gossip_Girl007
Forum|alt.badge.img+1

hey S, je klink een beetje als ik, ook mijn naam is S en ik heb vroeger/nu best aan sh gedaan.

het klinkt erg kut, om eerlijk te zijn. is het een optie om voor jezelf eens uit te schrijven of je ouders aggressief zijn, en zo ja, op wat voor manier? want het begrip "iemand hard in de nek aanpakken” kan vrij ruim zijn, dat ligt een beetje aan je begrip van hard. bedoel je dan dat je broer (bv 15 fz) huilt ofz? want dat is wel heel erg. als dat gebeurt, moet je dat ook aan je mentor vertellen en zorgen dat ze nog niet doorspelen wat je hebt gezegd. zorg dat je eerst met die mentor over je thuissituatie praat.

kan je niet op iets abnormaals komen, maar wil ja (fc) niet dat je mentor naar je ouders gaat? leg dan iets uit over dat je dat nog erger zou vinden, je mag ook best je post van hier laten zien als je dat durt. anders kan je het ook via een platform zoals teams naar je mentor sturen, of via mail. dan hoef je het niet in 1x te verzenden en zeg je niks waar je later spijt van hebt.

ik wens je veel succes! xx