Skip to main content

Men zm gedachten keren terug mijn mentale issues zijn ook allemaal terug kzit weer zwaarder op de sigharetten dan ooit en terug me drugs en zwaar alchol gebruik kwil dees even ni meer kben uitgeput van te moete vechten tegen mezelf kmis mijn ex en kwil echt gewoon ni meer ik weet nooit wa ik moet doen vanaf da ik ni me iets bezeig ben dan denk ik aan men ex dus meestal in de avond kwil liever de makelijke optie pakken dan met men problemen te moeten dealen kheb ook zo'n 2 mensen om me te praten die meeste van de tijd ni kunne ze hebben een druk leven dus ja kdenk echt da mijn einde eraan komt want ik ben zo klaar me alles en iedereen

Hii lieve ​@1992_thunderdome 

Jeetje wat naar 😥😣. Weet even niet wat ik moet zeggen, maar je kunt hier altijd je verhaal kwijt!

Veel liefs ❤️

Haii,

ik lees wel alles van je maar weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik vind het heel naar voor je😥. weet iig wel dat ik je steun <3

veel liefs van mij🤗

Hey ​@Boterbloempjee  en ​@Cantaloupe  tis oke het gebeurt altijd als ik hoe ik me mentaal voel enzo zelfs men therapist wist niet hoe ze moet reageren het doet wel goed om gewoon mijn problemen te kunnen delen ik zou maar is terug moeten beginnen schrijven over mijn gevoelens

Hii ​@1992_thunderdome ,

Nogmaals weet dat je hier ook alles kwijt kunt.  En misschien kun je hier ook vragenlijsten invullen? 😉 voor wat afleiding 

Veel liefs en een dikke knuffel 🤗❤️

Hey, ik leef ook mee en sta naast jou met ​@Boterbloempjee  en ​@Cantaloupe ! Geef nog niet op, je bent het waard en mensen houden van jou! Liefs Tover xxx

Hi ​@1992_thunderdome 

Wat knap dat je je verhaal deelt. Ik lees dat je in een nogal lastige situatie zit. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Nogmaals, heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Liefs, 

Roos (De Kindertelefoon) 

Hoi, ik ben laat ja, maar ik wil weten hoe het met je gaat! Heb je nog steeds die nare gevoelens?  Ik hoop echt dat het weer beter met je gaat!

Veel liefs, de wereld heeft je nodig!

hey ​ ​@1992_thunderdome  ik weet een ding wat ik weet te zeggen en dat is DOE HET NIET! pleeg pls geen zelfmoord, heel veel mensen op het topic en mensen in het echt zullen je missen ook al denk je soms van niet…… het komt allemaal wel goed, luister maar naar mij. wij zijn er allemaal voor je en zullen je heel erg missen zoals ik je nu hoor(lees)  ben je een beetje gestrest enzo misschien een beetje in paniek. over je ex ik zou een beetje proberen op te bouwen. je kan zeggen dat je haar mist koop misschien een bosje bloemen en vertel ook je problemen als je wilt aan haar… en ​@1992_thunderdome  zie je wat je handtekening is:Altijd blijve vechten hoe moeilijk het ook word morgen is een nieuwe dag morgen is een betere dag. en dat moet jij nu doen weet dat ik altijd achter je sta wat je ook doet ik hoop dat dit  bericht je een beetje heeft geholpen.

heel erg veel liefs van stitch

Danku allemaal tgaat wel efkes beter tis altijd me momenten dat het heel slecht kan gaan en dan ineens beter ik had ook een uur of 2 gebeld met men beste vriend dus kvoel me nu wel efkes beter dank jullie allemaal voor de steun het help echt liefde naar jullie allemaal 

Groeten ​@1992_thunderdome 

fijn dat het beter gaat ​@1992_thunderdome 

Reageer