Men zm gedachten keren terug mijn mentale issues zijn ook allemaal terug kzit weer zwaarder op de sigharetten dan ooit en terug me drugs en zwaar alchol gebruik kwil dees even ni meer kben uitgeput van te moete vechten tegen mezelf kmis mijn ex en kwil echt gewoon ni meer ik weet nooit wa ik moet doen vanaf da ik ni me iets bezeig ben dan denk ik aan men ex dus meestal in de avond kwil liever de makelijke optie pakken dan met men problemen te moeten dealen kheb ook zo'n 2 mensen om me te praten die meeste van de tijd ni kunne ze hebben een druk leven dus ja kdenk echt da mijn einde eraan komt want ik ben zo klaar me alles en iedereen
Hii lieve
Jeetje wat naar . Weet even niet wat ik moet zeggen, maar je kunt hier altijd je verhaal kwijt!
Veel liefs
Haii,
ik lees wel alles van je maar weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik vind het heel naar voor je. weet iig wel dat ik je steun <3
veel liefs van mij
Hey
Hii
Nogmaals weet dat je hier ook alles kwijt kunt. En misschien kun je hier ook vragenlijsten invullen? voor wat afleiding
Veel liefs en een dikke knuffel
Hey, ik leef ook mee en sta naast jou met
Hi
Wat knap dat je je verhaal deelt. Ik lees dat je in een nogal lastige situatie zit. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl. Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Nogmaals, heel goed van je dat je dit durft te vertellen!
Veel sterkte!
Liefs,
Roos (De Kindertelefoon)
Hoi, ik ben laat ja, maar ik wil weten hoe het met je gaat! Heb je nog steeds die nare gevoelens? Ik hoop echt dat het weer beter met je gaat!
Veel liefs, de wereld heeft je nodig!
hey
heel erg veel liefs van stitch
Danku allemaal tgaat wel efkes beter tis altijd me momenten dat het heel slecht kan gaan en dan ineens beter ik had ook een uur of 2 gebeld met men beste vriend dus kvoel me nu wel efkes beter dank jullie allemaal voor de steun het help echt liefde naar jullie allemaal
Groeten
fijn dat het beter gaat
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.