Skip to main content

ik ben er zo ontzettend klaar mee thuis kan ik niks goed doen mijn vriendinnen doen leuk totdat er een andere vriendin van hun bij komt dan laten ze me weer links liggen ik ben er gewoon zo klaar mee en dan ook nog al die mentale problemen alsof de wereld ook klaar met mij is ik heb me nu al heel vaak zo raar gevoeld dat ik mezelf pijn deed soms wel 3 keer per dag en dat dan 6 weken lang mijn vrienden hadden het niet door de docenten hadden het niet door mijn ouders hadden het niet door totdat ik een gesprek kreeg met mijn mentor daardoor kwam ik bij een therapeut terecht het ging steeds beter en dacht ook (bijna) niet meer aan zelfverwonding (soms not wel maar veel minder) tot een paar weken geleden het ging weer steeds slechter en ik moest een verhaal schijven voor engels het ging over een meisje dat erachter kwam dat haar vriend vreemdging daardoor wou ze zelfmoord plegen ik had daarna een gesprek met mijn engels docent hierover en sinds die tijd merk ik dat ik weer terug val in de diepe donkere put waar ik het juist zo lastig vond om uit te komen en nu weet ik eigenlijk niet meer wat ik moet doen

Hii,

Ach jeetje wat naar. Het lijkt me verstandig om bij je therapeut aan te geven dat je weer een terugval krijgt. En bij iemand die je vertrouwd, zodat ze je kunnen steunen en helpen.Verder vind ik het lastig om nu iets te gaan zeggen.  Hoop dat het snel weer wat beter gaat.

Veel liefs ❤️

Reageer