Vraag

Ik wil niet meer

  • 28 May 2020
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii, 

Ik wil proberen een gesprek aan te gaan in de hoop dat het dan iets beter gaat. Ik wordt gek van me zelf. Ik voel me alleen maar kut.  Ik heb me zelf niet meer onder controle. Ik ben alleen thuis mijn moeder is op haar werk. Ik ken hier niemand woon hier nog maar net. Dus ik kan als me dat überhaupt zou lukken bij niemand terecht. Het lukt me ook niet op een andere manier hulp te vragen anders wordt ik boos opmezelf en doe mezelf pijn. Ik hoop dat iemand mij kan helpen want, ik word bang van mezelf. En ik wil niet meer pillen meer innemen maar het lukt me zelf gewoon niet 

 

( tekst aangepast door de Kindertelefoon ivm regel 9 )


2 reacties

Heyy

Waarom praat je niet eens met je moeder als je geen vrienden hebt in je omgeving die je echt vertrouwt? Je moeder zal zeker willen luisteren hoor!

Groetjs

Kaas123

Hoi,

Om te beginnen nu voor je veiligheid: Ik heb nog gezien wat je hebt geschreven voordat het aangepast werd door de KT. Je had er best veel van ingenomen, maar het is geen overdosis. Het is wel heel belangrijk dat je er nu niet meer er van gaat innemen. Het is slecht voor je lichaam en het helpt nauwelijks tegen je psychische klachten. 

Ik heb op je profiel gelezen dat je 7 maanden geleden ook een topic hebt aangemaakt, en dat het toen ook slecht met je ging. Wat maakt het dat je je zo kut voelt? Heb je nog wel school of dat ook niet? 

Als je echt dringend hulp nodig hebt kan je ook altijd met 113.nl bellen of chatten.

Groeten,

TheColorGreen

Reageer