Beantwoord

Ik wil niet meer

  • 23 August 2018
  • 32 reacties
  • 2209 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hee,
Ik stuur wel vaak berichtjes van pleeg geen zelfmoord enzo. Maar zelf wil ik t ook. Ben dr zo ontzettend klaar mee. Met alles. Mn vrienden laten me links liggen. Bij mn ouders kan ik niks goed doen. Op mn werk en school verkloot k alles. Ik zie t nut niet meer zo. Waar leef ik nog voor? Om miss ooit te trouwen?? Kinderen?? Idk. Niemand is toch geïnteresseerd in mij. Blijf toch alleen. Ik ben te dik. Niemand mag me. Miss is het beter als ik er niet meer ben. Geen hatende blikken en genegeerd worden. Het lijkt zoveel beter als ik dat niet meer voel. Gewoon helemaal niks meer. Alle mensen die me haten zullen opgelicht zijn. En ik zelf ook....
Ik heb me vlgnde week een jaar niet gesneden. Maar zelfs dat lijkt zinloos. Ik heb daar zo hard voor gevochten maar het is net alsof ik van binnen al dood ben....
En toch. Om nou te bedenken dat dan alles wat ik doe voor het laatst is, voelt ook raar. En leeg. Dus helemaal dood wil ik ook niet denkik. Hoe kom ik van deze zelfmoord gedachtes af??
Kan iemand me helpen??
Xxjee
icon

Beste antwoord door Anonymous 4 October 2018, 18:09

Bekijk origineel

32 reacties

Ik denk dat je dan gewoon moet wachten want misschien helpt dat. Kan je echt niks doen? Misschien nieuwe vrienden als je vrienden niet om je geven
Je zou hulp willen, maar klapt steeds dicht. Dat herken ik. Misschien helpt het je om te schrijven waar je mee zit, en via een brief te delen wat er in je omgaat. Lukt vertellen waar je mee zit goed op het forum? Je kan alvast hier terecht.

Groetjes
Kenshin
Ik heb hier niet alle reacties gelezen, dus als ik iets herhaal, niet op letten ok?

De gedachte dat je niks goed doet en iedereen je haat, klopt niet. Zelfmoord is een uitweg dat geen oplossing is. Je bent te jong. Ook al lukt het misschien niet, probeer te denken dat De Jij niet afhangt van de mening van de andere. Wat maakt het uit hoe ze je noemen? Ze kennen je niet, dus als ze gaan oordelen moet je maar denken (of zeggen) dat ze jou niet kennen zoals je bent en als ze dat wel doen, dat ze niks te oordelen hebben over hoe jij bent. Laat je hier niet op de kop zitten! En neem aub hulp aan ookal is het moeilijk. Jij bent de moeite waard en je moet denken dat het je helpt om je weer fijn te voelen. Blijf doorzetten! Je kunt het!

Dat wilde ik even zeggen😊
Tis trouwens weer een tijdje geleden, gaat het weer wat beter?
Reputatie 2
Badge +1
Ais jij zelfmoord pleegt zal jij misschien gelukkig zijn maar denk aan je familie en vrienden
Zij zullen dan niet gelukkig zijn

heyy

ik weet hoe jij je voelt ik voelde me zo ook een tijdje nu ook nog wel maar ik kan mezelf erop wijzen dat het goed komt. ik hoop dat je dit bericht nog ooit gaat lezen of en kan reageren. mijn grootste hulpmiddel is dans turnen voetbal en muziek,  dat zijn de dingen die mij erg hielpen door een moeilijke tijd. misschien kan jij ook iets vinden wat je helpt, bijvoorbeeld tekenen of wandelen ofzo. als je een huisdier hebt helpt ook erg, een hond bijvoorbeeld, daar kan je mee knuffelen wandelen en spelen dat houdt je gedachten al weg van het vervelende wat er gebeurt. de zm gedachten kom je niet zo makkelijk vanaf… je kan ze wel tegenspreken. bijvoorbeeld als je weer zo'n gedachte hebt gaan opschrijven en tekenen waarom je denkt dat je weg moet gaan van deze prachtige plek. en daarna doe je het tegenovergestelde dan schrijf je waarom je juist moet blijven. vrienden, familie, mij ❤.  ik hoop dat het een beetje help 

 

kuss, Z

Hii girl 💛

hoe gaat het nu met je 

hoe voel je je nu 

Zelfmoord is never de oplossing tuurlijk heeft het leven nog zin 

Boeien dat je vrienden je link laten liggen hun missen de lieve coole vriendin                                       En geef het aan bij je ouders dat je niet lekker in je vel zit en als niet naar je luisteren                      Laat zien dat je dat niet leuk vind dan luisteren ze echt wel naar je                                                              En je bent niet dik Okayy your pretty just the way you are                                                                                  
 

Tips

zoek quotes op op Google over self love dat helpt echt geloof me 😉                                                           Ga elke dag een stukje lopen om je hoofd leeg te maken dat helpt ook altijd 😉                                     Hou een dagboek bij dan kan jezelf weer vinden en terug lezen dan ga je merken dat er ook nog leuke dagen zijn 😉

 

It doesn’t really matter.                                                                                                                                                             If your curvy if your skinny or whatever you have I’II will always love you                                            Look at yourself in the mirror and embrace how you are because the truth people love you how you are 

#giveneverup #believeinyourself 

Reageer