Vraag

IK WIL NIET MEER

  • 2 June 2018
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi

Ales gebeurd opnieuw ales wordt mij te zwaar !
Ik zit in zulke kut situaties.
Ik heb weer een nieuw vriendje hij weet alles van mij en helpt me goed met alles.
Ik snij mezelf ook weer omdat ik het niet meet aan kan.
Het liefste wil ik dood !
Ik heb al een paar keer met een groot keukenmes in mijn handen gestaan... Deze tekst is verwijderd door de Kindertelefoon... dat heb ik overwogen.
Ik weet niet meer wat ik moet doen.
Ook denk ik dat ik me ex nog steeds leuk vind na alles wat die me heeft aangedaan.
PLZ HELP ME IK WIL NIET MEER!!!!!!!!!

1 reactie

Hoi Esmee9,

Wat je beschrijft klinkt niet echt fijn! Wat naar zeg!

Is het misschien een idee om met je vriendje te praten over wat er is gebeurd met het snijden en de neigingen met het mes? Hij kan je troosten, steunen en helpen zoeken naar hulp. Ik denk namelijk dat het niet onverstandig is om deze dingen met iemand te bespreken die er wat meer verstand van heeft.

Zo kun je naar je ouders en met je ouders naar je huisarts. Je kunt ook zelf naar je huisarts toe. Je kunt ook naar iemand op school. Een vertrouwenspersoon, je mentor of een andere docent(e). Zij kunnen je allemaal een stuk verder helpen en je aan de juiste hulp helpen, zodat je van deze gevoelens en gedachtes af komt.

Is het een idee om wat er gebeurd is tussen jou en je ex uit te praten? Eventueel met je vriendje erbij? Dan kun je dat misschien een beter plekje geven en dat helpt je ex wellicht ook met het verwerken dat jullie uit elkaar zijn.

Tot slot kun je als je zelfmoordneigingen hebt natuurlijk als bellen of chatten met 113 en/of de Kindertelefoon.

Gr. Pin

Reageer