Skip to main content

ik wil niet meer

• March 17, 2026
  • 2 reacties
  • 13 Bekeken

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4

hey nevada hier 

ik ben al 3 jaar depressief en ik snijd mij zelf weer en heb ook weer zelfmoord gedachten  ik was erg gelukkig afgelopen 3maanden ik had een jongen die ik leuk vind de klas sfeer zat goe en ik dacht dat alles tussen ik en die jongen goed zat vandaag hadden we les godsdienst mijn gosdsdienst leerkracht geeft ook les aan die jongen dat ik leuk vind vandaag vroeg ze als ik achter de les wat langer kon blijven ik was bang dat ik iets fout had gedaan was dus niet het geval deze jongen heeft dingen over mij zitten zeggen in de klas en vind mij blijkbaar heel ambetant en zei dat ik te veel aandacht zocht van hem ik heb duidelijk gevraagd als hij me ambetant vind 3keer vraag ik het en elke keer nee  wat me het meeste breek is dat ik het vroeg dat hij de kans kreeg om mij te vertellen van ja ik vind dit of dat niet leuk en hij koos er voor te liegen ik dacht echt dat deze jongen goed was ik een leuke jongen had gevonden blijkbaar is hij net zoals de andere alles loopt fout nu slechte punten, elke keer word mn zelfbeeld lager en lager,  ik begin minder te lachen, ik word stiller, heb nie veel energie meer, ik droom soms weg in lessen, ik heb geen concentratie meer, alles loopt slecht ik weet nie meer wat ik moet doen het is zo moeilijk 

2 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • March 18, 2026

Wat rot zeg. Vergeet niet dat je er niet alleen voor staat. Je mag je gevoelens gewoon uiten op het Forum of als je 1 op 1 wilt spreken kan dat via https://kindertelefoon.nl/bellen. Ik hoop dat het beter wordt voor je en dat meen ik oprecht. 💕

Groetjes,

ghast

LunaKT
Forum|alt.badge.img
  • De Kindertelefoon
  • March 18, 2026

Hoi ​ ​@Nevadatjee 

Wat fijn dat je ons weet te vinden, je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal of gedachten wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Liefs,

Luna , De Kindertelefoon